رای دادگاه صادر شد: سردار آزمون پدر یک دختر روس است! +تصاویر

دادگاه روسیه در حکمی تایید کرد که سردار آزمون بازیکن نام‌آشنای تیم ملی کشورمان پدر یک دختر روس است.

به گزارش تازه‌نیوز، چندی پیش یکی از خبرگزاری‌های روسیه ادعاهایی علیه سردار آزمون مهاجم ملی‌پوش باشگاه لورکوزن مطرح کرد که بر اساس آن این فوتبالیست مشهور را پدر یک فرزند ناخواسته عنوان کرده بود.

بالاخره پس از کشمکش‌های حقوقی دختر روسی که ادعا می‌کرد سردار آزمون پدر دخترش است، رای دادگاه صادر شد و سردار آزمون پدر این دختر اعلام شد؛ دختری که گویا مبتلا به نوعی بیماری مغز و اعصاب است. حالا وقت آن رسیده که سردار نفقه الیا (دختر روسی که سردار با او در رابطه بوده) و فرزند خود را بدون کم و کاست پرداخت کند!

الیا دوست دختر روس سردار آزمون

همه چیز در دادگاه به ضرر سردار آزمون!

آندری دمیتریف، وکیل آلیا، در گفت‌وگو با سایت اسپورت اکسپرس گفت: همه‌چیز به نفع ما و به‌خوبی پیش رفت. دادگاه روز جمعه در این مورد قانع شد و در خصوص احراز پدر این فرزند و لزوم پرداخت نفقه تصمیم‌گیری کرد. تمامی جلسات استماع در پرونده مذکور پایان یافته است و حالا قاضی تصمیم می‌گیرد. اگر طرف دوم پرونده آزمون در ۳۰ روز آینده هیچ درخواست تجدید نظر نکند، رأی لازم‌الاجرا خواهد بود. اگر درخواست استیناف مطرح شود، پرونده در دادگاه شهر سن‌پترزبورگ بررسی می‌شود و موارد فوق تأیید خواهد شد.

او ادامه داد: طرف دوم پرونده هیچ دلیل قابل قبولی نداشت و در جلسات حاضر نشد. دادگاه بر همین مبنا کاملاً به نفع ما رأی داد.

سردار آزمون به همراه مادر دخترش

وکیل آلیا در مصاحبه با اکسپورت اکسپرس روسیه گفت: قاضی نسبت به احراز حق پدر و مادری و گرفتن نفقه قانع شده و رای صادر شده است.

این وکیل پیش از این هم گفته بود: آزمون از حضور در روسیه و انجام آزمایش‌های لازم خودداری کرده و وکیل او در دادگاه حاضر می‌شود. آن‌ها می‌گویند سردار نمی‌تواند به دلیل حضور در مسابقات به روسیه بیاید. بعد از صدور رای، یک فرصت ۳۰ روزه برای تجدیدنظر وجود دارد. اگر درخواست استیناف نباشد، تصمیم اجرا می‌شود. اگر هم چنین درخواستی بیاید، پرونده همچنان در دادگاه شهر سنت‌پترزبورگ قابل بررسی است.

عدم حضور سردار آزمون در دادگاه

این وکیل همچنین درباره احتمال ممنوع الورود بودن مهاجم ایران به روسیه به خاطر جلسات دادگاه هم تصریح کرد: فکر نمی‌کنم چنین چیزی باشد اما اگر رای صادر و بدهی نفقه مشخص بشود، ممکن است فرد بدهکار از روسیه ممنوع الخروج بشود. یعنی ورود به روسیه بدون مشکل است اما برای خروج این‌طور نخواهد بود.

به نقل از یکی از رسانه‌های روسیه از وکیل روسی، سردار آزمون حاضر به پرداخت نفقه برای دختر تازه متولدشده‌اش نیست. به همین دلیل، الیا با شکایت از سردار آزمون به دادگاه، درخواست رقم ۷۰۰هزاردلاری برای نفقه دارد.

شروع رابطه آزمون با آلیا

طبق گزارشات یک سایت روسی، آلیا در سال ۲۰۱۸ زمانی که سردار در روبین‌کازان بوده، با او در رابطه بوده است و دخترشان در ماه می ۲۰۲۱ به دنیا آمده است. اما سردار آزمون قبول نمی‌کند. به همین علت او دادخواستی را علیه سردار آزمون تنظیم کرده تا بتواند از او نفقه بگیرد.

گزارش سایت روسی درباره رابطه سردار آزمون با آلیا دختر روس

دختر روسی مدعی است که سردار آزمون با وجود فرستادن ماهانه ۱۲هزار روبل (که خرج زندگی یک ماه یک بچه است) برای مادر بچه، مسئولیت فرزند متولدشده را نمی‌پذیرد. آلیا با استخدام وکلا در تلاش است تا سردار آزمون با پذیرفتن مسئولیت بچه، بتواند یک نفقه قابل توجه که معادل ۲۵٪ دستمزد این مهاجم ایرانی است را دریافت کند. سردار آزمون در زنیت سالیانه ۳میلیون یورو دریافت می‌کرد و آلیا می‌خواهد ۷۵۰هزار یورو از آزمون بگیرد.

سردار آزمون و همسرش
سردار آزمون و همسرش

منبع: روزیاتو

بیشتر بخوانید:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.