پیش‌بینی بورس فردا یک‌شنبه ۱۲ تیر/ بورس تنها افتاده است

شاخص کل بورس در اولین روز کاری هفته افت ۱۲ هزار واحدی را تجربه کرد. کارشناسان عقیده دارند که با واسطه این نزول بازار فردا نیز اصلاحی می‌شود.

به گزارش تازه نیوز، تالار معاملات بورس امروز شنبه شاهد افت ۰٫۸ درصدی شاخص بود و پس از این افت شاخص کل به محدوده یک میلیون و ۵۰۱ هزار واحدی رسید.

این ویدئوها را هم از دست ندهید:

محمد خبری‌زاد، کارشناس بازار سرمایه گفت: با توجه به معاملات امروز بورس، احتمالا فردا بازار کمی متعادل شود. چیزی که مشخص است این است که تنها بازاری که در کشور از ابتدای سال به سهامداران و به سرمایه‌گذاران بازدهی نداده بازار سرمایه است.

وی ادامه داد: اگر وضعیت کلی بورس نگاه کنیم می‌بینیم که بازارسرمایه در کل بازدهی خاصی برای سرمایه‌گذاران نداشته است. در روزهای اخیر ما شاهد این بودیم که قیمت‌ها در بازارهای جهانی افت کرده است. دلیل و بهانه امروز بازار هم برای افت، بحث قیمت‌های جهانی و موضوع مهمتر یعنی برجام بود.

این کارشناس بازار سرمایه با اشاره به برجام گفت: مذاکرات نتیجه روشنی نداشته و شاید هم بتوانیم بگوییم که نتیجه منفی داشته است. علیرغم پیش‌بینی‌ها مبنی بر اینکه شاید به توافقاتی در این دوره از مذاکرات برسند، نتیجه‌ای حاصل نشد و بازار در بخش برجامی هم امروز منفی بود.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.