پیش بینی وضعیت بازار ارزهای دیجیتال در روزهای آینده

درباره بازار رمزارزها، بررسی رفتار بیت‌کوین در تایم‌فریم‌های مختلف، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. همینطور باید رفتار و دامیننس تتر نیز مورد توجه باشد.

به گزارش تازه‌نیوز،  درباره بازار رمزارزها، بررسی رفتار بیت‌کوین در تایم‌فریم‌های مختلف، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. همینطور باید رفتار و دامیننس تتر و اتریوم نیز مورد توجه باشد.

به نقل از تجارت نیوز، بیت‌کوین هم اکنون در کف ۱۹ هزار و ۸۰۰ دلاری به سر می‌برد که تقریبا دو هفته این این سطح را تاچ کرده بود و بار دوم از کف قبلی پایین‌تر نیامده است.

اگر این رمزارز بتواند طی روزهای آینده بالای سطح ۲۱ هزار تثبیت شود امکان حرکت به سمت ۲۵ وجود خواهد داشت اما رشدهای بیشتر امکان دارد زمان بیشتری را لازم داشته باشد.

اما کماکان کف ۱۷ هزار و ۷۰۰ یک محل مهم تصمیم‌گیری است که شکست یا عدم شکست این ناحیه می‌تواند موجب تصمیم‌گیری قطعی فعالان شود.

در تایم‌فریم‌های پایین‌تر ۴ ساعته، فضای ۲۱ هزار اهمیت ویژه‌ای برای سرمایه‌گذاران دارد. بیت‌کوین طی هفته گذشته کف قیمتی را حفظ کرده است.
در تایم‌فریم یک ساعته شاهد کندل‌های قوی و فشرده نیستیم که نشان‌دهنده عدم تصمیم‌گیری در بین سرمایه‌گذاران است.

نگاهی به دیگر بازیگران بازار رمزارزها

در بازار رمزارزها، تتر و اتریوم نیز اهمیت زیادی دارند. در خصوص بررسی دامیننس تتر و آینده اتریوم باید گفت اتریوم نیز در کف کانال ۹۵۰ دلاری است که مشابه بیت‌کوین به ۹۱۸ ریزش کرد اما تجربه ریزش بیشتر نداشت. شکست این ناحیه به بالا و شکست تثبیت بالای ۱۴۰۰ می‌تواند پالس مثبتی بدهد.

دامیننس تتر نیز به ۹.۳۶ درصد رسیده که تا هفت درصد کاهش داشت و پس از آن مجددا به این عدد رسید. این موضوع، نشانه‌ های ضعف در این رمزارز را دارد. اگر تتر نتواند بالای هشت درصد تثبیت شود احتمالا فضا برای دارندگان بیت‌کوین و سایر رمزارزهای مهم بازار جذاب خواهد شد.

به طور کلی کاهش دامیننس تتر می‌تواند به معنای سرمایه‌گذاری در کریپتوها به ویژه بیت‌کوین باشد.

در آخر برای تصمیم‌گیری در بازارهای مالی باید وضعیت تکنیکال رمزارزها در تایم‌فریم‌های مختلف و همچنین دامیننس تتر را مورد توجه قرار داد، تحلیل درون زنجیره‌ای یا همان آن چین نیز می‌تواند برای فعالان این حوزه مفید باشد چرا که داده‌هایی را از رفتار و ذهنیت سرمایه‌گذاران به افراد می‌دهد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.