توئیت دختر ترامپ درباره واکسن کرونا

ایوانکا ترامپ ضمن ستودن کمپانی مدرنا ( Moderna) برای ساخت واکسن ضد کرونا، به پدر خود در این زمینه تبریک گفت و سعی کرد این دستاورد تاریخی را به نام او تمام کند.

به گزارش تازه‌نیوز، پس از اینکه شرکت آمریکایی مدرنا (Moderna) اعلام کرد واکسن کرونای آزمایشی‌اش تا حدود 95 درصد موثر بوده و ایمنی ایجاد کرده، ایوانکا ترامپ، دختر رئیس جکهور آمریکا ضمن ستودن این کمپانی، به پدر خود در این زمینه تبریک گفت و سعی کرد این دستاورد تاریخی را به نام او تمام کند.

او با انتشار توئیتی نوشت: واکسن مدرنا دومین دومین واکسن ضد کرونای تولید شده است که اثربخشی قوی خود را در آزمایشات نشان داده است. از دونالد ترامپ و تیم کمپانی مدرنا و همه افرادی که دستیابی به این موفقیت تاریخی را ممکن کرده‌اند، تبریک می گویم؛ این اتفاق می‌تواند به پایان یافتن این همه‌گیری وحشتناک کمک می کند!

هفته پیش شرکت داروسازی “فایزر” اعلام کرد که واکسن کرونای این شرکت در بیش از ۹۰ درصد موارد از انتقال ویروس کرونا پیشگیری کرده است. فایزر این واکسن آزمایشی را با همکاری شرکت بیواِن‌تِک ساخته است. اما شرکت آمریکایی مدرنا ( Moderna) به تازگی اعلام کرد واکسن کرونای آزمایشی‌اش تا حدود ۹۵ درصد موثر بوده و ایمنی ایجاد کرده است.

مدرنا گفته است که انتظار دارد پس از طی مراحل دریافت مجوز از مقامات آمریکا ۲۰ میلیون “دوز” (واحد) تزریق در کشور آماده داشته باشد. این شرکت امیدوار است که تا حدود یک میلیارد واحد تزریقی برای استفاده در دیگر کشورهای جهان در سال آینده میلادی آماده کند. مقامات مدرنا گفته‌اند در نظر دارند که به همین منظور مراحل دریافت مجوز از کشورهای دیگر را نیز آغاز کنند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.