چرا صفحه میثم مطیعی در اینستاگرام بسته شد؟ +ویدئوی «الله اکبر، خامنه‌ای رهبر»

صفحه میثم مطیعی در اینستاگرام به دلیل قطعه «الله اکبر خامنه‌ای رهبر» و محتوای ضدصهیونیستی‌اش، بسته شد.

به گزارش تازه‌نیوز، اینستاگرام صفحه میثم مطیعی را بست. گفته می‌شود علت بسته شدن صفحه این مداح اهل بیت (ع) رجز «الله اکبر، خامنه‌ای رهبر» است که شب چهارم محرم در هیات آیین حسینی خوانده شد، مضمون این رجز فتح و آزادی قدس و نابودی رژیم صهیونیستی است.

مهدی رسولی، از دیگر مداحان اهل بیت هم با هشتگ «صدای میثم مطیعی هستیم» در صفحه توئیتر خود نوشت: اینستاگرام باز هم برای کمک به اسراییل دست به کار شد و صفحه حاج میثم مطیعی را به دلیل رجزی که با عنوان الله‌اکبر، خامنه‌ای رهبر خوانده بود، مسدود کرد.

بسته شدن اینستاگرام میثم مطیعی

واکنش شبکه ۳ به بسته شدن صفحه میثم مطیعی در اینستاگرام

به دنبال بسته شدن صفحه اینستاگرام میثم مطیعی، شبکه سه سیما روز گذشته اعلام کرد که قصد دارد قطعه «الله اکبر، خامنه‌ای رهبر» را به مدت پنج شب روی آنتن ببرد. روابط عمومی شبکه سه سیما اعلام کرد: «بعد از انتشار قطعه «الله اکبر، خامنه‌ای رهبر» و استقبال کاربران فضای مجازی از این اثر، امروز اینستاگرام تمام صفحات مربوط به میثم مطیعی را مسدود کرده است. در واکنش به این اقدام خصمانه آمریکا، این اثر انقلابی به مدت پنج شب هر روز حدود ساعت ۲۱:۲۵ روی آنتن شبکه سه سیما خواهد رفت.»

این مطالب را هم ببینید:

۱ نظر
  1. مهدی مختاری 291

    اینستا ناگرام، ساختۀ دست کثیف اسرائیلی هاست؛ مگه ما خودمان شبکۀ اجتماعی نداریم که رفتیم توی اینستا ناگرام کثیف؟! مرگ بر اسرائیل.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.