رهبری نمی‌تواند حرف دلش را بزند، ما باید روحانی را عزل کنیم!

با وجود تذکرات مقام‌های عالی رتبه نظام و نمایندگان مجلس، نماینده افراطی مجلس همچنان دنبال استیضاح روحانی است و در این زمینه از رهبری هم هزینه می‌کند.

به گزارش سرویس خبر ویژه تازه نیوز، حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنوری، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مجلس شورای اسلامی که بعد از گرانی بنزین به مردم قول داد با طرح دو فوریتی بنزین را ارزان می‌کند، حالا بعد از درخواست اعدام روحانی، دنبال استیضاح است و به توصیه‌های مختلف هم گوش نمی‌کند!

شنیده‌ها از راهروهای مجلس حاکی است وی مدعی شده که شرایط رهبر انقلاب به‌گونه‌ای است که نمی‌‌تواند حرف دل خود را بزند! ما باید حرف دل ایشان را بزنیم و ما باید دنبال حرف دل ایشان کار خود را کنیم. شاید رهبر انقلاب نظرش عوض شود و اگر هم اعتراض کرد باید به جان بخریم!

در همین حال گفته شده که برخی از عناصر تندرو در اطراف او شکل گرفته و وی را به مواضع انحرافی سوق می‌دهند. برخی از اطرافیان ذوالنوری مدعی‌ هستند که  وظیفه ما اصلاح دستگاه ولایت است!

از سوی دیگر، احمد امیرآبادی نماینده دیگر مردم قم به شدت مخالف دیدگاه ذوالنور است. علیرضا زاکانی نماینده سوم مردم قم نیز با ذوالنوری به شدت درگیر شده است.

۱ نظر
  1. قنبر

    خخخخخخخخخخخ

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.