دهن‌کجی کودکانه سازمان سینمایی به دبیر جشنواره فجر!

عدم درج خبر ویژه جشنواره فجر در سایت سازمان سینمایی، شائبه ناراحتی و اختلاف میان سازمان سینمایی و دبیر جشنواره فجر را کلید زد.

به گزارش تازه‌نیوز، خبر انتصاب مسعود نجفی، به عنوان مدیر روابط عمومی جشنواره فیلم فجر در سایت سازمان سینمایی منعکس نشد تا شائبه نارضایتی رئیس سازمان سینمایی و یا روابط عمومی این سازمان از انتصاب دیروز مجتبی امینی را تقویت کند.

طبق روال مرسوم، روابط عمومی سازمان سینمایی و جشنواره فجر همواره از یک مسیر مدیریت می‌شد که ظاهرا با توجه به حواشی و چالش‌های بسیار در سازمان امور سینمایی در یکسال گذشته، مجتبی امینی نخواسته از روابط عمومی سازمان سینمایی برای رویداد مهم و بین المللی فجر استفاده کند.

نکته جالب اینکه مسعود نجفی، سابقه سالها حضور در جشنواره فجر را دارد و در دولت دوازدهم همزمان مدیر روابط عمومی سازمان سینمایی و جشنواره فیلم فجر بود و تجربه حضور در این رویداد مهم را دارد.

اگرچه طبق گزارش سایت سینما پلاس، انتخاب نجفی حکایت از آن دارد که جشنواره فجر پیش رو، رویداد بسیار سخت، پیچیده و پُرتنش است و به همین دلیل ‌باید در درگاه‌هایی نظیر روابط عمومی افرادی به کار گمارده شوند که تا حد امکان بتوانند از حجم فشارها و تنش‌ها بکاهند.

مجتبی امینی دریافته که عرصه سینما با فعالیت‌های قبلی وی و حتی کار در تلویزیون تفاوت دارد و به همین دلیل لازم است فردی با نزدیک‌ترین روحیه به کلیت سینمای ایران را به عنوان پیشانی رویداد فجر قرار دهد. امینی می‌داند عرصه فجر عرصه بازی ایدئولوژیک و سیاسی و بالا رفتن از دیوار سفارت نیست و واقعیت موجود در سینما ممکن است بیش از حد انتظار تلخ باشد.

انتخاب مسعود نجفی و در کنار آن پیام منتشر شده به مناسبت روز ملی سینما از سوی ستاد جشنواره حکایت از آن دارد که امینی هم مانند اصولگراهای باهوش! به دنبال حرکت در مسیری است که پیشتر افرادی مانند مسعود ده نمکی آن را تجربه کرده‌اند… به نظر می‌رسد درخصوص این انتخاب اختلاف نظری میان سازمان سینمایی و دفتر جشنواره فجر وجود دارد زیرا برخلاف اغلب اخبار سینمایی که در سایت سازمان سینمایی منعکس می‌شود، خبر انتصاب مسعود نجفی در سایت این سازمان منعکس نشده است!

اتفاقی که شاید بیشتر یک دهن‌کجی کودکانه نسبت به این انتصاب و البته تصمیم دبیر مستقل جشنواره فیلم فجر باشد و شاید هم زمینه چالش‌های بعدی سازمان امور سینمایی با دبیرخانه جشنواره فجر!

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.