سرقت به عنف با بیش از ۱۰ شاکی

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری ۶ سارق زورگیر با بیش از ۱۰ شاکی در محدوده کهریزک شهرستان ری و کشف ۳۰ پرونده سرقت، خبر داد.

به گزارش تازه‌نیوز، سرهنگ دوستعلی جلیلیان پنجشنبه سرهنگ جلیلیان در تشریح این خبر بیان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت زورگیری در محدوده کهریزک به دلیل حساسیت موضوع شناسایی و دستگیری سارقان در دستورکار کلانتری آن محل قرار گرفت. جلیلیان افزود: تیم عملیات کلانتری ۱۷۰ با انجام اقدامات اطلاعاتی و طی یک فرایند پیچیده پلیسی سرکرده باند سارقان را در یکی از محلات قدیمی شهر شناسایی و پس از تغییر مراقبت‌های لازم ضمن شناسایی مخفیگاه و اعضای اصلی باند با هماهنگی مقام قضایی در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه سرکرده باند به همراه پنج نفر از همدستانش را دستگیر کردند.

به نقل از ایرنا، فرمانده انتظامی شهرستان ری بیان داشت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعدادی تلفن همراه هوشمند و دو دستگاه موتورسیکلت مسروقه کشف شد و در تحقیقات انجام شده متهمان به ۳۰ فقره سرقت زورگیری در مناطق مختلف تهران و شهرری اعتراف کدند که تاکنون ۱۰ مالباخته آن را مورد شناسایی قرار دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اعلام به اینکه امنیت شهروندان خط قرمز این فرماندهی است و پلیس با هر شخص یا اشخاصی که امنیت شهروندان را به مخاطره انداخته و باعث ناامنی شود با قدرت برابر قانون برخورد خواهد کرد، گفت: متهمان پس از پایان تحقیقات و تشکیل پرونده متهم تحویل مراجع قضایی شدند.

دستگیری ۲سارق از باغات در محدوده کهریزک با اعتراف به ۱۰ فقره سرقت

فرمانده انتظامی شهرستان ری در این باره گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از باغ ها و انباری های محدوده کهریزک شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار مأموران کلانتری ۱۷۰ این فرماندهی قرار گرفت.

به گفته جلیلیان، ماموران انتظامی با رصدهای میدانی و پایش دوربین های مداربسته و استفاده از بانک اطلاعات مجرمان حرف های موفق به شناسایی هویت دو سارق شدند. وی در ادامه با بیان اینکه هماهنگی‌های قضایی در این خصوص انجام پذیرفت، اظهار داشت: تیمی از مأموران کلانتری کهریزک به مخفیگاه متهمان اعزام و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه هر دو ساله را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان مقادیری اموال مسروقه شامل ۲۰۰ متر کابل برق صنعتی و ۱۴ دستگاه ابزاری صنعتی به ارزش حدودی ۸میلیارد ریال کشف شد. وی خاطرنشان کرد: در تحقیقات انجام شده متهمان به بیش از ۱۰ فقره سرقت از باغات اعتراف و تاکنون پنج مالباخته به کلانتری مراجعه و سارق را شناسایی کرده اند.

سرهنگ جلیلیان با اشاره به اینکه برقراری امنیت پایدار در جامعه نیازمند مشارکت همگانی با پلیس است، از شهروندان خواست اطلاعات و اخبار خود را در زمینه‌های مسائل امنیتی و انتظامی سریعا از طریق سامانه ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.