کدام تیم خوش‌بخت رونالدو را استخدام می‌کند؟/ سعودی‌ها در انگلیس و عربستان در کمین فوق‌ستاره

نشریه «سان» از پنج باشگاهی که می‌توانند کریستیانو رونالدو فوق‌ستاره پرتغالی را به خدمت بگیرند، نام برده است.

به گزارش تازه‌نیوز، کریستیانو رونالدو پس از جدایی از منچستریونایتد به دنبال باشگاه بعدی خود می‌گردد. قرارداد ستاره پرتغالی با شیاطین سرخ پس از مصاحبه جنجالی‌اش با پیرز مورگان به طور متقابل فسخ شد. با وجود اینکه رونالدو پنج توپ طلا دارد اما باشگاه‌های زیادی در پی جذب او نیستند. هرچند خیلی از باشگاه‌ها می‌توانند از به خدمت گرفتن او سود ببرند.

النصر
طبق گزارش‌ها، تیم دوم لیگ حرفه‌ای عربستان به رونالدو پیشنهاد قرارداد خیره‌کننده ۱۷۳ میلیون پوندی در سال داده است. اما این مهاجم قراردادی که می‌توانست رکورد مبلغ نقل و انتقالات را بشکند قبول نکرد زیرا می‌خواهد در لیگ رقابتی‌تری بازی کند.

رئال‌مادرید
گزینه دیگر، بازگشت به باشگاهی‌ست که رونالدو در آن به بهترین بازیکن جهان تبدیل شد. پس از حذف پرتغال از جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر، رونالدو در زمین تمرینی رئالی‌ها تمرین می‌کند. اگرچه او باید کارلو آنچلوتی را تحت تاثیر قرار بدهد زیرا به نظر می‌رسد که باشگاه تمایلی به بستن قرارداد با فوق‌ستاره پرتغالی ندارد.

نیوکاسل یونایتد
با وجود اینکه همه چیز برای نیوکاسلی‌ها خوب پیش می‌رود، ممکن است مالکیت جدید عربستانی این باشگاه وسوسه شود تا با جذب رونالدو کمی زرق و برق به تیم اضافه کند. این مهاجم درآمد زیادی از طریق فروش پیراهن برای این تیم به ارمغان می‌آورد و می‌تواند وجهه باشگاه را بالا ببرد.

بیشتر بخوانید:

لس‌آنجلس گلکسی
به نقل از خبرورزشی، رونالدو به تازگی با انتقال به لیگ MLS مرتبط بوده و لس‌آنجلس گلکسی می‌تواند یکی از باشگاه‌های مشتاق به جذب او باشد. نام‌های بزرگی در گلکسی به چشم می‌خورند، از جمله دیوید بکام و زلاتان ایبراهیموویچ، و رونالدو می‌تواند نفر بعدی باشد.

اسپورتینگ لیسبون
باشگاهی که می‌تواند رونالدو را به لیگ قهرمانان اروپا برگرداند و برایش آشنا باشد، باشگاه دوران نوجوانی او اسپورتینگ لیسبون است. تیم پرتغالی نمی‌تواند از پس هزینه‌های رونالدو بربیاید ولی قادر است تا شانس بازی در بالاتری سطوح اروپایی را به او برگرداند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.