صحبت‌های ساپینتو بعد از باخت مقابل سپاهان

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: مقابل سپاهان لایق مساوی هم نبودیم و باید برنده می‌شدیم.

به گزارش تازه‌نیوز، ریکاردو ساپینتو در نشست خبری پس از دیدار مقابل سپاهان اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود که بین دو تیم خیلی خوب برگزار شد. نیمه اول خیلی رقابتی بود. در ۴۵ دقیقه اول موقعیت‌های زیاد و بهتری داشتیم. یک توپ لو رفت و آنها یک فرصت گلزنی داشتند. نتیجه در نیمه اول خوب بود. با وجود جنگندگی که داشتیم کیفیتی که می‌خواستیم را در نیمه اول نداشتیم.

به نقل از فارس، وی افزود: بازی زبیایی را از هردو طرف ندیدیم. رقابتی بود ولی زیبا نبود. به نظرم بعد از اینکه گل خوردیم، با چند تعویض بازی را واقعا عوض کردیم. خوب بازی کردیم و گل زدیم. بعد هم یک پنالتی داشتیم. داور خطا روی محبی را نگرفت و به او کارت زرد داد. تیم حریف هم موقعیت زیادی نداشت. فقط چند ضربه کاشته داشت. یکی دو بار پشت محوطه جریمه ما موقعیت ایجاد کردند اما با توپ نمی‌توانستند وارد محوطه جریمه شوند و فرصت سازی کنند.

سرمربی استقلال گفت: داور یک پنالتی گرفت. هنوز ندیدم ولی به بازیکنم اطمینان دارم. بازیکنان تماسی با هم داشتند. داور هم در آن موقعیت نمی‌توانست ببیند تماس دارند یا نه، دوباره از ما امتیاز گرفتند. ما لایق مساوی هم نبودیم. لایق برد بودیم ولی متاسفانه باختیم. این فوتبال است و این هم داور است. داوران تصمیم گیرنده بازی هستند.

وی در مورد اینکه اگر فردا پرسپولیس برنده شود اختلافش با استقلال ۸ امتیاز می‌شود، این درحالی است که ابتدای فصل اعلام کرد ۴ جام می‌گیرد اما به نظر می‌رسد دومین جام را هم از دست داده، عنوان کرد: هیچ چیزی را از دست ندادم.

ساپینتو در پاسخ به این سوال که آیا هنوزبه قهرمانی امیدوار است، گفت: البته، هنوز امتیازاتی که باید بگیریم مانده است. رفتارهایی که از بازیکنان می‌بینم با وجود این همه مصدومیت، رفتار خیلی خوبی است. علیرضا رضایی هم روی بدشانسی گل خورد. بازیکن خیلی خوبی است. صددرصد به او اطمینان دارم.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.