شانس برنده شدن در بزرگ‌ترین طرح فروش خودروی قرن/ بیش‌ترین تقاضا برای این ماشین!

ایران خودرو نتایج قرعه کشی طرح پیش فروش خود را اعلام کرد.

به گزارش تازه‌نیوز، ایران خودرویی ها بزرگترین طرح فروش خود را قرعه کشی کردند. بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط این خودروساز در مجموع حدود 940 هزار نفر متقاضی عادی در این طرح پیش فروش شرکت کردند.

به نقل از اکوایران، با توجه به عرضه 40 هزار دستگاه خودرو به طور میانگین به ازای هر دستگاه خودرو 24 نفر ثبت نام کرده بودند. ایران خودرویی ها در این طرح فروش خود چهار محصول خود را از سبد محصولاتی خود خارج و در دسترس متقاضیان قرار دادند. وانت آریسان 2 دوگانه سوز، پژو پارس سفارشی (ELX)  با موتور XU7P، رانا پلاس و سمند سورن پلاس محصولاتی بودند که ایران خودرویی ها برای این طرح فروش خود کاندید کرده بودند.

طبق معمول بیشترین تقاضا برای برای پژو پارس سفارشی (ELX)  با موتور XU7P بود. این خودروی بیش از 654 هزار متقاضی را به خط کرد. با توجه به تیراژ عرضه سه هزار و 600 دستگاهی برای تصاحب هر دستگاه از این خودروی سدان 182 نفر ثبت نام کرده بودند.

این مطالب را هم ببینید:

خودروی پرطرفدار بعدی در این طرح فروش رانا پلاس بود. این خودرو نیز توانست نظر بیش از 144 هزار متقاضی را به خود جلب کند. با توجه به تعداد 12 هزار دستگاهی که از این خودرو عرضه شد بنابراین شانس برنده شدن در این طرح فروش یک به 12 بود این به آن معناست که برای هر دستگاه از این خودرو 12 نفر ثبت نام کرده بودند.

پشت سر رانا پلاس نیز سمند سورن پلاس قرار دارد این خودرو نیز حول و حوش 140 هزار و 600 تقاضا را به خود دید. با توجه به تیراژ 12 هزار و 400 دستگاهی که ایران خودرویی ها برای این محصول خود در نظر گرفته بودند نشان می دهد برای تصاحب هر دستگاه سمند سورن پلاس 11 نفر با هم رقابت کردند. وانت آریسان 2 دوگانه سوز نیز در قرعه جدول تقاضا قرار دارد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.