زورگیران مسلح در کانال فاضلاب جزیره قشم به دام افتادند!

اعضای باند سارقان قمه به دست و زورگیر مخوف که تلفن همراه و اموال قیمتی شهروندان کرمانی را به سرقت برده و در کانال فاضلاب جزیره قشم مخفی شده بودند، به دام افتادند.

به گزارش تازه‌نیوز، فرمانده انتظامی استان کرمان روز گذشته در جمع خبرنگاران بیان کرد: همزمان با اجرای طرح های ارتقای امنیت اجتماعی پایان سال، شناسایی و دستگیری عاملان سرقت و زورگیری با بازجویی دقیق از متهمان جرایم مختلف و واکاوی های اطلاعاتی در دستور کار پلیس سراسر استان قرار گرفت.

به نقل از خراسان، سردار عبدالرضا ناظری ادامه داد: در همین زمینه اعضای یک باند سرقت و زورگیری که با تهدید سلاح سرد اقدام به سرقت تلفن همراه، لپ تاپ و دیگر اموال قیمتی شهروندان در نقاط مختلف شهر کرمان کرده بودند، توسط نیروهای کلانتری شهید صدوقی شناسایی شدند و رد آن ها با انجام اقدامات اطلاعاتی تا جزیره قشم زده شد.

وی اظهارکرد: در همین خصوص نیروهای کلانتری ۱۳ به سرپرستی سرهنگ امینایی فرمانده انتظامی شهرستان کرمان ضمن هماهنگی قضایی راهی جزیره قشم شدند و با اشراف بر محل تردد و حضور سارقان زورگیر، موفق شدند سه عضو این باند را در حالی که درون یک فضای متروکه در کانال های فاضلاب مخفی شده بودند، غافل گیر کنند.این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: به دنبال دستگیری این سه متهم بی رحم ، سه عضو دیگر باند دزدان زورگیر تلفن همراه در چند عملیات دیگر دستگیر شدند که تاکنون به بیش از ۶۰ فقره سرقت و زورگیری اعتراف کرده اند.

سردار ناظری با بیان این که شمار زیادی از تلفن های سرقتی، کشف شده است، اظهار کرد: با توجه به این که سارقان تعدادی از تلفن ها را به مالخر مرتبط با خود در یکی از کشورهای همسایه شرقی انتقال داده اند، با همکاری پلیس اینترپل در تلاش هستیم این گوشی های گران قیمت به کشور مسترد و تحویل مال باختگان شود.

وی با اشاره به این که اعضای این باند جوان و بین ۱۶ تا ۲۲ساله هستند، خاطرنشان کرد: این متهمان بی رحم که با تهدید چاقو، قمه و حتی شمشیر، تلفن همراه و دیگر اشیای قیمتی شهروندان را با تهدید و زخمی کردن آن ها به سرقت می بردند، پس از فرار به این جزیره دور دست و مخفی شدن در یک مکان کاملا نامشخص، تصور نمی کردند ظرف سه روز از انجام آخرین سرقت های خود دستگیر شوند که به طور قطع و یقین چنین غافل گیری هایی در انتظار دیگر سارقان و مخلان نظم و امنیت خواهد بود.

بنابراین گزارش، سارقان زورگیر هر تلفن همراه گران قیمت را یک میلیون تومان می فروختند و حتی به دانش آموزی که پدرش از راه کارگری برای او گوشی همراه خریده بود نیز رحم نکردند.

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.