بازی حیثیتی برای پرسپولیس/ خشم هواداران از شعارهای تحریک‌آمیز

پرسپولیسی‌ها بابت شعاری که هواداران سپاهان در بازی با زنیت سر دادند خشمگین هستند.

به گزارش تازه‌نیوز، همه چیز از بازی سپاهان و زنیت و شعار هواداران سپاهان شروع شد. هنگامی که بخش زیادی از سکوهای نقش جهان فریاد زدند:”سپاهان یادت باشه، پرسپولیس ۴ تایی شه” و این شعار در فضای مجازی و رسانه ها همه گیر شد.

به نقل از طرفداری، حالا طی چند روز اخیر به واسطه همین شعارهایی که در ورزشگاه نقش جهان سر داده شد، اتفاقاتی تازه در مجموعه تیمی پرسپولیس کاملا مشهود است و رد پای این کری سنگین سپاهانی‌ها را می‌توان در فضای تمرینی پرسپولیس به خوبی و به صورت کاملا مشهود حس کرد.

ضمن این که این کری‌خوانی‌های رقیب، به نوعی باعث اتحاد پرسپولیسی‌ها در مجموعه تیم و خارج از آن نیز شده است. رصد فضای اینترنت و بازبینی تحرکات تازه جامعه هواداری پرسپولیس در فضای مجازی به خوبی از این موضوع گواهی می‌دهد. به گونه‌ای که شاهد همسونگری جدید و تازه‌ای از پرسپولیسی‌ها در پلتفرم‌های مختلف مجازی بوده و موافقان یحیی گل‌محمدی و منتقدان او بر سر یک موضوع به تفاهم رسیده‌اند و آن حمایت کامل از یحیی و شاگردانش در آستانه بازی با سپاهان است.

پرسپولیسی‌ها می‌گویند این مسابقه حالا جنبه حیثیتی پیدا کرده است.

در تمرینات اخیر پرسپولیس نیز شاهد انگیزه‌های زیاد بازیکنان اصلی و نیمکت نشین پرسپولیس بوده و گویا همه دست به دست هم داده‌اند تا با گذر از مانع بزرگ و بلند سپاهان در خانه‌اش، به نوعی به تمام کری‌هایی که در استادیوم نقش جهان سرداده شد، پاسخ دهند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.