ترامپ تهدید کرد: بایدن را «له» می‌کنم!

رئیس جمهور سابق آمریکا متعهد شد جو بایدن را که به تازگی نامزدی خود را برای انتخاب مجدد اعلام کرد، در انتخابات ۲۰۲۴ «له» کند.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از باشگاه خبرنگاران، دونالد ترامپ روز پنجشنبه در جمع رأی دهندگانش در نیوهمشایر متعهد شد جو بایدن، رئیس جمهور فعلی آمریکا را که به تازگی نامزدی خود را برای انتخاب مجدد رسما اعلام کرد، در انتخابات ۲۰۲۴ «له» کند و هشدار داد در صورتی که خود او به قدرت بازنگردد، آمریکا دچار هرج و مرج خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، رئیس جمهور سابق آمریکا گفت: «روز سه شنبه، جو بایدن رسما اعلام کرد می‌خواهد چهار سال فاجعه بار دیگر در قدرت باشد. اما ما دوباره کاخ سفید را فتح خواهیم کرد.»

وی برای محکوم کردن عملکرد رییس جمهور کنونی از توصیفاتی منفی و کلماتی تند استفاده کرد: او آمریکای دوران بایدن را کشوری غرق در خشونت و جنایت، درگیر تورم و جایی که بانک‌ها در آن فرو می‌پاشند توصیف کرد.

ترامپ با لحنی تند گفت: در سال ۲۰۲۴، آمریکا باید بین موفقیت و شکست، امنیت یا هرج و مرج، رونق یا فاجعه یکی را انتخاب کند.

این نخستین گردهمایی انتخاباتی مستأجر سابق کاخ سفید از زمان تفهیم اتهام تاریخی او توسط دادگاهی در نیویورک است.این بازرگان سابق در جمع هوادارانش که کلاه‌های قرمز مشهور او را به سر داشتند، تأکید کرد: «ما جو بایدن را له می‌کنیم.»

ترامپ سپس ادای جو بایدن را در آورد و با تمسخر گاف‌های بایدن در دست دادن به افراد خیالی و گفت که او سالخورده است. اظهارنظری که در بین جمهوری خواهان زیاد شنیده می‌شود.

رئیس جمهور سابق آمریکا همچنین در اظهاراتی که در شبکه‌های اجتماعی و برخی پایگاه‌های اینترنتی منتشر شد، خانواده بایدن را فاسد دانست و تأکید کرد این اطلاعات اگر ده سال پیش منتشر می‌شد، چنان رسوایی پیش می‌آمد که ده برابر رسوایی واترگیت می‌بود.

وی گفت: به تازگی افشا شده است که ۵۱ مقام اطلاعاتی (آمریکا) که مدعی شدند لپ تاپِ “جهنمیِ” هانتر بایدن (پسر جو بایدن)، صرفاً کارزار نشر اکاذیب از سوی روسیه بوده است، نه تنها دروغ می‌گفتند، بلکه از سوی خودِ ستاد انتخاباتی بایدن هماهنگ شده بودند (که این دروغ را بگویند). این، فساد در بالاترین سطح بود و جنجالی دروغین بود که بایدن، وزیر خارجه آنتونی بلینکن و مقامات اطلاعاتی آمریکا که گرایش‌های حزبی (در حمایت از حزب دموکرات) داشتند، منتشر کردند تا حقیقت را درباره فساد و اِعمال نفوذِ خانواده تبهکارِ بایدن، لاپوشانی کنند.

دونالد ترامپ با وجود تفهیم اتهام تاریخی، در حال حاضر روی بلاتکلیفی و تعدد نامزد‌های جمهوری خواه موج سواری می‌کند؛ و ممکن است از سوی حزبش برای رویارویی دوباره با جو بایدن در نوامبر ۲۰۲۴ انتخاب شود.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.