حقوق کارگران و کارمندان دوباره ترمیم خواهد شد؟

سید احسان خاندوزی گفت: دولت در حال مهار عوامل ساختاری تورم است و در این زمینه جدی است. هر ماه و هر هفته رئیس جمهور جزئیات افزایش قیمت ها را از دستگاه‌های مختلف می گیرد و توضیحات و بازخواست‌ها از مقامات مسئول انجام می شود.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از ایسنا، سید احسان خاندوزی روز سه شنبه در نشست خبری اظهار در جواب به اینکه آیا دولت در شش ماه اول امسال برای ترمیم حقوق کارگران و کارمندان برنامه یا بسته تسهیلاتی دارد؟ گفت: کاهش تورم ماهانه در فروردین و اردیبهشت به معنای کاهش قیمت ها یا ثبات نیست و به هیچ وجه قیمت‌ها از نظر دولت قبل قبول نیست. دولت در حال مهار عوامل ساختاری تورم است و در این زمینه جدی است. هر ماه و هر هفته رئیس جمهور جزئیات افزایش قیمت ها را از دستگاه‌های مختلف می گیرد و توضیحات و بازخواست‌ها از مقامات مسئول انجام می شود.

 وی درباره آخرین آمار ساخت مسکن و اینکه آیا تعارضی بین وعده دولت و دیدگاه کارشناسان برای ساخت یک میلیون مسکن وجود دارد یا خیر؟ اظهار کرد:‌ دوگانگی بین هدف دولت و نظر کارشناسان در این زمینه وجود دارد. دولت وقتی کار خود را شروع کرد که شکاف زیادی در تقاضا و عرضه در مسکن وجود داشت، چون سال‌ها عرضه مناسبی انجام نشده بود. کارشناسان هم معتقد بودند باید سالی یک میلیون مسکن ساخته شود و تکلیف مجلس هم همین بود. دولت از همه ظرفیت‌ها و مسیرها برای ساخت مسکن استفاده می کند. زمین های دولتی در حال عرضه برای ساخت است و برای مالکان برای ساخت مسکن تامین مالی انجام می شود و طبق‌ آخرین آمار وزارت راه و شهرسازی یک میلیون و ۴۰۰ هزار مسکن از مرحله پایان قرارداد تا مرحله ساخت در حال انجام است.
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.