ترامپ: ما تازه جنگ را شروع کرده‌ایم!

ترامپ در حالی از حضور یک گروه نژادپرست در واشنگتن اظهار بی اطلاعی کرد که پیش از آن رهبر این گروه نژادپرستی توییتی از قرار ملاقات خود با ترامپ منتشر کرده بود.

به گزارش تازه نیوز، ترامپ و آمریکای بلبشو همچنان درصدر اخبار جهان است. کریس مگریان، خبرنگار لس آنجلس تایمز توئیت انریکه تاریو رهبر گروه نژادپرستان پرادبویز را نشان داده که خبر داده است برای دیدار فردی مهم به جایی مهم می‌رود و سپس عکس کاخ سفید را منتشر کرده است!

هم زمان ترامپ توئیت کرده که اصلا خبر نداشته که نژادپرستان در واشنگتن حضور دارند! اما ترامپ نمی‌دانسته که توئیت رهبر پرادبویز می‌تواند دستش را رو کند.

چاک مودی، خبرنگار آزاد نوشته است مردم وقتی می‌فهمند رئیس جمهورشان 4 سال دروغ گرفته و خودش نژادپرست است و با نژادپرستان دیدار می‌کند، واقعا عصبانی می‌شوند.

ننگین خواندن رای دیوان عالی توسط ترامپ

از سوی دیگر ترامپ که دیشب به دلیل خنجری که از پشت از  3 قاضی منصوب خود در دیوان عالی خورده، خوابش نبرده؛ در توئیت‌های جدید ضمن تشکر از دو قاضی دیگر نوشت رای صادره ننگین بوده است و مردم ایالات متحده فریب خورده بودند چراکه حتی اجازه برگزاری دادگاه را هم ندادند. اشاره ترامپ به این نکته قانونی است که معمولا دیوان عالی قبل از رسیدگی به پرونده، اجازه بررسی پرونده در دیوان را نیز به رای گذاشته و بعد وارد مراحل قانونی می‌شود. اما دیشب قضات دیوان عالی، با رای 7 بر 2 اساس شکایت را زیر سوال بردند و اعلام کردند طبق قانون اساسی یک ایالت حق شکایت از ایالت دیگر را ندارد.

ترامپ هم نوشت من انتخابات را بردم. به یاد داشته باشید من فقط به آرای قانونی فکر می‌کنم نه به رای دهندگان جعلی و تقلبی و کلاهبرداری‌هایی که در همه جا در جریان بود. چه ننگین!

جنگ تازه شروع شده!

او فرماندار جمهوری خواه آریزونا و جورجیا، داگ دوسی و برایان کمپ را عناصر جمهوری خواهی خواند که بیشتر از هر دموکراتی به طرف مقابل خدمت کردند و علیه ترامپ جنگیدند. ترامپ نوشت: آنها اجازه دادند آرای من در ایالتهایشان دزدیده شود.

و در نهایت در جدیدترین توئیت خود که به اعتقاد کارشناسان می‌تواند نشانه خطرناکی باشد نوشت: ما تازه جنگ را شروع کرده‌ایم!

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.