سناریویی عجیب برای آشفته کردن خواب رئال‌مادرید

یک رسانه فرانسوی مدعی شد کیلیان امباپه که گفته می‌شود در آستانه ترک پی‌اس‌جی قرار دارد ممکن است در نهایت قراردادی طولانی‌مدت با این باشگاه امضا کند.

به گزارش تازه‌نیوز، کیلیان امباپه دوشنبه گذشته اعلام کرد که قراردادش با پاری سن ژرمن را تمدید نخواهد کرد. با توجه به اینکه او تا سال آینده با این تیم قرارداد دارد طبق قانون تا کمتر از یک ماه دیگر اجازه خواهد یافت که رسما با دیگر باشگاه‌ها مذاکره کند.

در روزهای گذشته اکثر گزارش‌ها درباره او حول انتقال احتمالی‌اش به رئال مادرید دور می‌زند. این در حالی است که امباپه تا این لحظه چند بار به شایعات واکنش نشان داده و گفته فصل آینده بازیکن پی‌اس‌جی خواهد بود. در این صورت او تابستان آینده تیمش را به عنوان بازیکن آزاد ترک خواهد کرد و این سناریویی نیست که برای پی‌اس‌جی قابل قبول باشد.

در حالی که همه منتظر رئالی شدن ستاره فرانسوی هستند سایت le۱۰sport در ادعایی عجیب مدعی شد در روزهای اخیر یک گزینه دیگر مطرح شده است: تمدید قرارداد طولانی‌مدت امباپه با پاری سن ژرمن. این رسانه فرانسوی می‌گوید با ورود امانوئل مکرون به ماجرا و فشارهای دوباره به امباپه، مثل تابستان گذشته، ممکن است او در نهایت قراردادش را تمدید کند. اما این بار پاری سن ژرمن خواهان تمدید طولانی‌مدت با او خواهد بود و ممکن است امباپه تا سال ۲۰۳۰ بازیکن پی‌اس‌جی بماند.

به نقل از ورزش‌سه، پاری سن ژرمن به هیچ وجه حاضر نیست سال آینده ستاره بزرگش را به رایگان از دست بدهد. مدیران باشگاه دو گزینه مقابل او قرار داده‌اند: یا همین تابستان با قراردادی بزرگ به رئال مادرید منتقل شو یا با باشگاه طولانی‌مدت تمدید کن.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.