پول را بده ستاره‌ام مال تو؛ قیمت نهایی ستاره جنجالی اعلام شد

پاری‌سن‌ژرمن موضع خود را روشن کرد و روی کیلیان امباپه ۲۰۰ میلیون یورو قیمت گذاشت. پاریسی‌ها به او گفته‌اند یا تمدید کن یا با این قیمت به تیم دیگری برو.

به گزارش تازه‌نیوز، پاری‌سن‌ژرمن مصمم است که جلوی جدایی امباپه به عنوان بازیکن آزاد را بگیرد و به او اولتیماتوم داده که یا باید قراردادش را تمدید کند یا همین تابستان به تیم دیگری برود. گزینه جدایی به عنوان بازیکن آزاد در تابستان ۲۰۲۴ چیزی نیست که پاریسی‌ها بخواهند تصورش را بکنند.

حالا طبق گزارش RMC Sport پاریسی‌ها روی کاپیتان تیم ۲۰۰ میلیون یورو (۱۷۱ میلیون پوند، ۲۱۷ میلیون دلار) قیمت گذاشته‌اند و او را فقط در ازای دریافت این رقم خواهند فروخت.

از سوی دیگر، امباپه اصلا قصد جدایی ندارد، چون در صورت ماندن در پاریس تا ۲۰۲۴، طبق قراردادش پاداش کلانی دریافت می‌کند؛ ضمن اینکه برنامه‌ای هم برای تمدید قراردادش ندارد.

بیشتر بخوانید:

به نقل از ورزش‌سه، البته ممکن است با قیمت ۲۰۰ میلیون یورویی که پاریس روی او گذاشته، رئال به مشکل بربخورد، چرا که پیش‌تر برای خرید جود بلینگام با دورتموند قراردادی ۱۰۳ میلیون یورویی بسته است.

با این حال، مادرید باز هم آماده است تا امباپه را در این تابستان بخرد و ممکن است با قیمت باشگاه فرانسوی موافقت کند، ولی نحوه پرداخت آن را به صورت اقساط بلندمدت تعیین کند تا پرداخت ۲۰۰ میلیون یورو برایش مشکل‌ساز نشود. رئال به ویژه با رفتن کریم بنزما به عربستان، اکنون به یک مهاجم درجه یک نیاز دارد.

در هر حال، به نظر می‌رسد ماجرای جدایی امباپه از پاریس تمام تابستان به درازا بکشد چون فعلا هر دو طرف روی تصمیم خود ایستاده‌اند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.