حامیان ترامپ: انتخابات تمام شد، بس کن دیگه!

جمهوری‎خواهان حامی ترامپ که تا کنون از ادعای او مبنی بر تقلب در انتخابات حمایت می‌کردند، ادامه روندی که ترامپ در پیش گرفته را بیهوده دانسته و بر پذیرش نتایج انتخابات تاکید کردند.

به گزارش سرویس خبر ویژه تازه نیوز، سناتورهای جمهوری‌خواه و همچنین بسیار ی از جمهوری‌خواهان حامی دونالد ترامپ از او خواستند که نتایج انتخابات را بپذیرد.

پس از اعلام رسمی کالج الکترال مبنی بر پیروزی قطعی جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، حالا زیردستان ترامپ هم از او می‌خواهند که تسلیم شود.

همچنین جو بایدن، رئیس جمهور آینده آمریکا از دونالد ترامپ خواسته تا شکست انتخاباتی خود را تصدیق کند.

6 ژانویه، نتایج انتخابات به طور رسمی به کنگره در واشنگتن اعلام خواهد شد و بایدن در تاریخ 20 ژانویه سوگند یاد می کند. در آن روز، دوره حکومت ترامپ به طور خودکار پایان می یابد، حتی اگر تا آن زمان شکست را نپذیرد.

همچنین بسیاری از نزدیکان و طرفداران ترامپ نیز از او می خواهند شکست خود را تصدیق کند.

به گفته نیویورک تایمز، سناتور جان تون از داکوتای جنوبی گفته: “بالاخره باید با واقعیت ها روبرو شد. وقتی کالج الکترال نتیجه نهایی را اعلام کند، باید آن را پذیرفت.”

سناتور جان کرنین از تگزاس نیز با ترامپ مخالفت کرده است. حتی سناتور لیندزی گراهام از کارولینای جنوبی، که از ادعای ترامپ مبنی بر تقلب در انتخابات حمایت کرده بود، گفت فقط “یک راه بسیار بسیار باریکی پیش روی رئیس جمهور” می بیند.

جمهوری‌خواهان به توهم ترامپ پایان دادند

دونالد ترامپ، قبلا بارها از جمهوری‌خواهان خواسته بود به او کمک کنند. او اعلام کرده بود که همه چیز به امضا‌های روی پاکت‌ها {آراء پستی} مربوط می‌شود. چرا دموکرات‌ها اینقدر سخت برای مخفی کردن آن‌ها مبارزه می‌کنند. ما تعداد زیادی آراء تقلبی خواهیم یافت. امضا‌ها با یکدیگر هم‌خوانی نخواهند داشت. جمهوری خواهان، سخت مبارزه کنید و نگذارید آن‌ها شواهد را نابود کنند!

از زمانی که رسانه‌های آمریکا بایدن را به عنوان پیروز انتخابات سوم نوامبر معرفی کردند، ترامپ و تیم حقوقی او تلاش گسترده‌ای را برای لغو نتیجه انتخابات آغاز کرد. آنهم از طریق طرح شکایت در ایالت‌های مختلف. تلاشی که در ایالت‌های میشیگان، آریزونا و جورجیا ناکام ماند و حامیان او را نیز نا امید کرد.

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.