اوباما برای شکست ترامپ به کمک بایدن می‌آید

طبق نظرسنجی‌های انتخابات پیش‌روی ریاست‌جمهوری آمریکا و پیشتازی ترامپ، بایدن برای باقی‌ماندن در کاخ سفید دست به دامن اوباما شده است.

به گزارش تازه‌نیوز، در حال حاضر دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری سابق آمریکا با چندین اتهام کیفری مواجه است اما همچنان در نظرسنجی‌ها و در میان دیگر چهره‌های جمهوری‌خواه پیشتاز است.

روزنامه واشنگتن پست گزارش داد، باراک اوباما، رئیس‌جمهوری پیشین و جو بایدن، ساکن کنونی کاخ سفید و معاون پیشین او در ماه ژوئن یک ملاقات خصوصی را به صرف ناهار در کاخ سفید برگزار کردند و اوباما وعده داد تا هر کاری که می‌تواند برای ریاست مجدد بایدن انجام خواهد داد.

براساس دو منبع آگاه به این جلسه خصوصی، بایدن مشتاق حمایت اوباماست زیرا این رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا محبوب‌ترین دموکرات در ایالات متحده است.

بیشتر بخوانید:

به نقل از ایسنا، جو بایدن که از سال‌های ۲۰۰۹ الی ۲۰۱۷ معاون باراک اوباما بوده، اکنون به‌عنوان رئیس‌جمهور آمریکا با چالش‌های متعددی مواجه است؛ از جمله این چالش‌ها می‌توان به مدیریت شوع کرونا، مشکلات اقتصادی آمریکا، قطبی‌شدن سیاست این کشور و عملیات نظامی روسیه در اوکراین اشاره کرد. شاید او در کنار این موارد، موفقیت‌هایی را کسب کرده باشد اما میزان محبوبیت و رضایت از او در نظرسنجی‌ها همچنان پایین است.

اریک شولتس، مشاور اوباما هیچ اظهار نظری درباره ناهار کاری بایدن-اوباما نکرد.

سخنگوی کارزار بایدن هم گفت: رئیس‌جمهور بایدن از حمایت بی‌دریغ اوباما سپاسگزار است و مجددا به دنبال حمایت او می‌باشد تا در انتخابات ۲۰۲۴ نیز پیروز شود و کار را برای مردم آمریکا به اتمام برساند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.