ببینید: تیزر تبلیغاتی جدید ترامپ رونمایی شد!

دونالد ترامپ با وجود تایید نتایج انتخابات، هنوز خود را برنده انتخابات می‌داند.

به گزارش تازه نیوز، تیزر تبلیغاتی ترامپ که در آن به پیروزی او در انتخابات هم اشاره شد، خبر ساز شد. در این ویدئو با اشاره به برخی دستاوردهای 4ساله ترامپ، همچنان بر موضوع تقلب در انتخابات تاکید شده است.

 

تیزر تبلیغاتی یعنی ترامپ نتیجه را نپذیرفته!

انتشار این لکلیپ تبلیغاتی، نشانه عدم پذیرش نتیجه انتخابات و تداوم تنش داخلی است. ترامپ به رغم تایید پیروزی جو بایدن در انتخابات توسط مجمع گزینندگان (الکترال کالج)، همچنان به شکست خود اذعان نکرده. او همچنان می‌گوید که در این انتخابات علیه او تقلب صورت گرفت.

او در تازه‌ترین پیام‌های توییتری باز هم درباره انتخابات اظهارنظر کرده است. در یکی از این توییتها به رغم تایید شکستش در ویسکانسین مدعی شد که تقلب مانع از تایید پیروزی او بر بایدن شد. رئیس‌جمهور آمریکا نوشت: «ما با اختلاف بالا در ویسکانسین پیروز شدیم. آنها در آرا تقلب کردند».

وی در توییتی دیگر به سراغ دیوان عالی آمریکا رفت و از مواضع عالی‌ترین نهاد قضایی این کشور در قبال تقلب گسترده در انتخابات ریاست جمهوری به شدت انتقاد کرد.

ترامپ نوشت: «من خیلی از دیوان عالی ایالات متحده نامید شدم و کشور بزرگ ما هم همینطور است(از دیوان عالی ناامید شده است)». از سویی رد درخواست ابطال آرای چهار ایالت کلیدی توسط دیوان عالی آمریکا تیر خلاصی به او و ادعاهایش بود.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.