توصیه مهم به بازیکنان پرسپولیس قبل بازی با تراکتور

مهاجم پیشین پرسپولیس گفت: پرسپولیس مشکل فنی ندارد اما به خاطر جو ورزشگاه باید از لحاظ روحی و روانی آماده بازی با تراکتور باشد.

به گزارش تازه‌نیوز، جمشید شاه‌محمدی در گفت‌وگو با تسنیم، در خصوص وضعیت پرسپولیس بعد از پیروزی در هفته اول لیگ برتر گفت: بازی اول چنگی به دل نزد هر چند مهم این بود که پرسپولیس امتیاز کامل را گرفت.  شرایط پرسپولیس برای هفته‌های آینده بهتر خواهد شد اما نکته مهم این است که تیم در خط حمله قطعاً نیاز به یک مهاجم خارجی و گلزن دارد.

وی اضافه کرد: یحیی گل‌محمدی از مدت‌ها قبل درخواست جذب مهاجم خارجی را داده و عدم جذب بازیکن در این پست به ضرر پرسپولیس است. در این مورد باید باشگاه را مقصر بدانیم چون مدیران پرسپولیس باید خواسته‌های سرمربی را عملی کنند.

مهاجم پیشین پرسپولیس در خصوص عملکرد شهاب زاهدی در بازی اول تصریح کرد: از این بازیکن شناخت کامل دارم. زاهدی زمانی که در رده امیدها بازی می‌کرد وینگر بود. او در پست وینگر بهتر از مهاجم نوک جواب می‌دهد. در مجموع قضاوت در مورد این بازیکن هنوز زود است.

شاه‌محمدی در خصوص بازی فردای تراکتور برابر پرسپولیس گفت: پرسپولیس بازی سختی دارد و جو ورزشگاه در تبریز هم علیه این تیم خواهد بود. پرسپولیس مشکل فنی ندارد ولی به خاطر جو ورزشگاه باید از لحاظ روحی و روانی آماده بازی با تراکتور باشد و اتفاقات سکوها نباید روی عملکرد پرسپولیس تأثیر منفی داشته باشد. بازیکنان نباید تحت تأثیر هواداران تراکتور قرار بگیرند. امیدوارم پرسپولیس از این بازی با دست پر به تهران برگردد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.