طعنه تند مربی جنجالی به خرید جدید بارسا: حالا تیمم را دوست دارم!

دیه‌گو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید، به هیچ وجه از جدایی ژوائو فلکیس ناراضی نیست و علاقه بسیاری به تیمش دارد.

به گزارش تازه‌نیوز، فلیکس شب گذشته و در ساعات پایانی پنجره نقل و انتقالات تابستانی بالاخره از اتلتیکو مادرید جدا شد و به بارسلونا پیوست تا به خواسته‌اش از ابتدای این پنجره رسیده باشد.

اظهارات او و ابراز علاقه‌اش به بارسلونا باعث شده بود که مدیران اتلتیکو و همچنین سیمئونه بسیار از این بازیکن ناراحت و عصبانی باشند و او در هیچ یک از دیدارهای این تیم از ابتدای فصل تا به حال در میدان حضور پیدا نکرد.

سیمئونه در نشست خبری پیش از بازی برابر سویا به خبرنگاران گفت: «صحبت‌هایی درباره نقل و انتقالات و جذب بازیکنان جدید با باشگاه داشتیم. می‌دانستیم که جدایی بعضی از بازیکنان اجتناب ناپذیر است. در حال حاضر به اندازه کافی بازیکنان خوب در اختیار داریم. اگر نیاز باشد که خریدی در زمستان انجام دهیم، این کار را خواهیم کرد اما من حالا تیمم را بسیار دوست دارم و بسیار مشتاق هستم.»

بیشتر بخوانید:

به نقل از ورزش‌سه، او درباره بازی برابر سویا اظهار داشت: «ما به خوبی با شرایط سویا آشنا هستیم. آنها تیمی سختکوش با مربی‌ای هستند که ذهن آزادی دارد. بازی رو به جلو و استفاده از حضور بازیکنان در خط دوم، بستن فضاها، ایجاد برتری عددی از تخصص آنها است.

بازی دشواری پیش روی ما خواهد بود. بازیکنان ما باید مانند بازی مقابل گرانادا بهتر بازی کنند چون وقتی در ورزشگاهی که شب‌های بسیار خوبی را در آن سپری کردید به میدان بروید، آدرنالین در وجود شما ترشح خواهد شد. امیدوارم که هواداران بسیاری در ورزشگاه حضور پیدا کنند و از بازیکنان حمایت کنند.»

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.