سوتی‌های جواد خیابانی در «خاطره‌بازی»/ کلاس کنکور ریاضی و زبان با آقای گزارشگر!

گزارشگر و مجری برنامه خاطره بازی سطح جدیدی از توانایی هایش در ریاضی و زبان را به نمایش گذاشت!

به گزارش تازه‌نیوز، جماران نوشت: جواد خیابانی گزارشگر خوش قلب و مردمی را اکثر مخاطبان با سوتی هایش می شناسند و با همان سوتی ها هم دوستش دارند. خیابانی که مدتی است برنامه خاطره بازی را به روی آنتن شبکه ورزش می برد، در برنامه اخیرش سورپرایزهای جدیدی برای مخاطبان رو کرد.

خیابانی در ابتدای برنامه درباره تعداد اپیزودهای برنامه اش گفت: این برنامه قسمت های زیادی دارد چون ورزش ایران خاطرات زیادی دارد. ۳۰ رشته داریم و ۷۰ سال تاریخ ورزش ایران که در هم ضرب کنیم می شود ۲۱۰!! (به جای ۲۱۰۰) که از هر کدام دو خاطره بگوییم می شود ۴۲۰!

پس از این کلاس ریاضی برای مخاطبان نوبت به کلاس زبان شد. او که مشغول تعریف خاطراتی از المپیک سیدنی بود از حضور در MPC مسابقات صحبت کرد و گفت MPC مخفف اینترنشنال مدیا پرس سنتر است! و اصلا به فکرش خطور هم نکرد که مخفف چهار کلمه نمی تواند سه حرف باشد که هیچ، MPC اصلا I ندارد که بخواهد با کلمه اینترنشنال شروع شود! (MPC مخفف main press center به معنای هسته مرکزی رسانه ای است)
در ادامه خیابانی تیتر روزنامه های مربوط به سال ۲۰۰۰ که به درخشش حسین رضا زاده پرداخته بود را ترجمه کرد. تیتر مورد اشاره خیابانی The strongest in the world به معنای قوی ترین مرد جهان بود که خیابانی آن را مرد قدرتمند جهان ترجمه کرد!

او همچنین در بخشی از صحبت هایش به فیلم Braveheart ساخته مل گیبسون اشاره کرد. فیلمی که در زبان فارسی به اسم شجاع دل یا دلاور شناخته می شود. اما خیابانی کلمه heart (به معنای دل، قلب) که هارت خوانده می شود را هرت خواند که تلفظ کلمه hurt به معنای آسیب و صدمه است!

تنها بخش بدون سوتی برنامه خاطره بازی، پخش صحنه های مربوط به وزنه زدن رضازاده در المپیک ۲۰۰۰ سیدنی و ۲۰۰۴ آتن بود که خیابانی عینکش را برداشته بود و در سکوت وزنه زدن قهرمان المپیک را تماشا می کرد!

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.