برگ برنده پرسپولیس مقابل النصر/ گل زدن به این دروازه‌بان راحت است!

گلر النصر دروازه‌بان متوسطی است و باز کردن دروازه او کار سختی نخواهد بود.

به گزارش تازه‌نیوز، درحالیکه چیزی تا شروع فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا نمانده، هواداران پرسپولیس نگران وضعیت تیمشان هستند. تا حالا کمبود مهاجم و ضعف در خط حمله بزرگترین نگرانی پرسپولیسی‌ها بود ولی مصدومیت بیرانوند همه معادلات را به هم زد و حالا نرسیدن او به دیدار فوق العاده حساس مقابل النصر به بزرگترین دغدغه کادرفنی و هواداران پرسپولیس تبدیل شده است. مصدومیت علیرضا در بازی دوستانه تیم ملی مقابل بلغارستان شوک بزرگی را به پرسپولیسی‌ها در آستانه شروع فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا وارد کرد و خیلی از هواداران این تیم از حالا نگران نتیجه آن بازی هستتند.

النصر با ستاره‌هایی مثل رونالدو، مانه، لاپورت، بروزوویچ و اوتاویو (که البته شاید مدافع اسپانیایی در لیست آسیایی حضور نداشته باشد) به مصاف پرسپولیس خواهد آمد و همین موضوع نگرانی پرسپولیسی‌ها را بیشتر کرده است. هرچند النصر ستاره‌های باکیفیتی به خصوص در خط میانی و خط حمله در اختیار دارد ولی به همان اندازه که در بخش هجومی خوب هستند، در کارهای دفاعی هم ضعف دارند. موضوعی که آن را در بازی‌های اخیر خود در لیگ عربستان هم نشان دادند.

ضعف اصلی النصر اما درون دروازه این تیم است. گلر اصلی النصر داوید اوسپینا گلر سرشناس کلمبیایی است که سابقه بازی در تیم‌هایی مثل آرسنال و ناپولی را در کارنامه دارد. با این حال با توجه به محدودیت حضور بازیکنان خارجی در لیگ قهرمانان آسیا، اوسپینا از لیست آسیایی این تیم کنار گذاشته شده و نواف العقیدی گلر اصلی النصری‌ها خواهد بود. گلر جوانی که تجربه زیادی ندارد و به شدت هم گلر ضعیفی است.

این گلر که ملی پوش هم به حساب می آید در بازی دوستانه عربستان که با شکست این تیم مقابل کاستاریکا همراه بود، ضعیف ترین بازیکن زمین شناخته شد و روی گل‌های حریف هم کاملا مقصر بود. او در طول بازی اشتباهات زیادی داشت و نشان داد گلر مطمئنی نیست. این دروازه‌بان هم خروج‌های بدی دارد و هم به شدت دوضرب‌گیر است. اگر بازیکنان پرسپولیس کمی دقت کنند، باز کردن دروازه او کار زیاد سختی نخواهد بود.

ضعف در خط دفاعی النصر و کیفیت پایین گلر این تیم، نکته امیدوارکننده ای برای پرسپولیسی‌ها می باشد. شاگردان گل محمدی اگر بتوانند در کارهای دفاعی خوب عمل کنند و اجازه گلزنی به مهاجمان سرشناس حریف را ندهند، می توانند دروازه النصر را باز کنند و نتیجه خوبی بگیرند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.