ماکت‌های وحشتناک ورزشگاه آزادی سوژه شد +عکس

استفاده از ماکت هواداران توسط باشگاه پرسپولیس برای پوشاندن سکوهای ورزشگاه آزادی در دیدار مقابل النصر عربستان باعث تعجب نشریه «سان» شده است.

به گزارش تازه‌نیوز، نشریه «سان» نوشت: کریستیانو رونالدو همراه النصر عربستان در مقابل یک مجموعه عجیب مقوایی در ایران در نخستین بازی‌اش در لیگ قهرمانان آسیا به میدان رفت.

پس از اختلافاتی که بین دو کشور ایران و عربستان‌سعودی پیش آمده بود، مدتی تیم‌های دو کشور در زمین بی‌طرف مقابل یکدیگر به میدان رفتند. اما با بهبود روابط ایران و عربستان، کریستیانو رونالدو و هم‌تیمی‌هایش برای دیدار مقابل پرسپولیس راهی تهران شدند.

هواداران رونالدو در ایران استقبال بزرگی از او داشتند و شیدایی کریستیانو را در تهران دیدیم. اما هوادارانی که حامی پرسپولیس بودند یا به رونالدو علاقه داشتند، روز سه‌شنبه موفق نشدند بازی تیم‌شان در ورزشگاه آزادی را از نزدیک ببینند، چرا که در پی پستی توهین‌آمیز نسبت به هندی‌ها در سال ۲۰۲۰، کنفدراسیون فوتبال آسیا تیم پرسپولیس را به انجام یک بازی بدون تماشاگر محروم کرده بود.

بیشتر بخوانید:

ماکت هواداران پرسپولیس در دیدار با النصر

در پی همین مجازات، اولین بازی بعد از دوران کرونا در ورزشگاه آزادی در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا بدون تماشاگر بود. اما نکته عجیب ماکت‌های وحشتناک روی سکوها بود که سر هواداران پرسپولیس روی آن‌ها قرار داشت و از گذشته باشگاه ایرانی برای پوشاندن سکوها در دوران کرونا از آن‌ها استفاده می‌کرد.

النصر عربستان موفق شد در اولین بازی‌اش در لیگ قهرمان آسیا مقابل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی با ۲ گل پیروز شود، اما کریستیانو رونالدو و هیچ‌کدام از بازیکنان خارجی تیم سعودی نظیر سادیو مانه، مارسلو بروزوویچ و آیمریک لاپورت گلزنی نکردند. رونالدو از زمان حضور در عربستان در ۲۶ بازی به میدان رفته و موفق شده ۲۱ گل برای شوالیه‌های نجد به ثمر برساند، اما برای گلزنی در لیگ قهرمانان آسیا باید تا هفته‌های آتی صبر کند.

لازم به ذکر است، با وجود شلوغی‌ها اطراف هتل اسپیناس پالاس محل اقامت کریستیانو رونالدو و حواشی پیش‌آمده پس از حضور النصر در ایران، فوق‌ستاره پرتغالی واکنش خوبی نشان داد و علاوه بر ملاقات با یک کودک هوادارش در هتل و فاطمه حمامی نقاش معلول، در آستانه خروج از ایران پستی اینستاگرامی هم منتشر کرد تا از استقبال مردم ایران تشکر کند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.