جزئیات فروش فوق‌العاده خودروهای وارداتی +قیمت جدید

گروه خودروسازی سایپا شرایط فروش و قیمت نهایی چانگان CS35 پلاس تیپ ۲ را ویژه مهر ۱۴۰۲ اعلام کرد.

به گزارش تازه‌نیوز، بر اساس اطلاعیه سایپا به مشتریان سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی قیمت چانگان CS35 پلاس تیپ ۲ با مدل ۲۰۲۳ یک میلیارد و ۱۴۳ میلیون و ۴۸۸ هزار تومان است. سایپا برنامه دارد تا این خودروها را طی ۹۰ روز کاری به دست مشتریان برساند. پیش از این گفته می شد که قیمت چانگان CS35 پلاس تیپ ۲ کمتر از یک میلیارد و ۱۱۵ میلیون تومان خواهد بود. اما به دلیل اضافه شدن تعرفه و عوارض ۵ درصدی راهور، دوباره شاهد هستیم که قیمت مبنای خودروهای وارداتی در حال افزایش است.

نام خودرو قیمت مهر ۱۴۰۲ (تومان)
چانگان CS35 پلاس تیپ ۲ مدل ۲۰۲۳ ۱.۱۴۳.۴۸۸.۰۰۰

چانگان CS۳۵ پلاس تیپ ۲ با مدل ۲۰۲۳ به پیشرانه ۱.۴ لیتری توربو شارژ TGDi مجهز است. این پیشرانه ۱۵۵.۵ اسب بخار قدرت را با گشتاور ۲۵۵ نیوتن متر تولید می کند. جعبه دنده این کراس اوور چینی و وارداتی از نوع ۷ سرعته اتوماتیک دو کلاچه تَر است که توان را به چرخ های جلو می رساند. CS۳۵ پلاس تیپ ۲ نمونه کم آپشن CS۳۵ پلاس تیپ ۳ به حساب می آید و با تیراژ محدودی به بازار ایران آمده است. این احتمال وجود دارد که محموله های آتی سایپا برای واردات خودروهای چانگان، صرفاً با تیپ ۳ این کراس اوور ادامه پیدا کند.

چانگان CS۳۵ پلاس تیپ ۲ مدل ۲۰۲۳ به نمایشگر لمسی، دوربین و سنسور پارک عقب، استارت دکمه ای، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، تریم داخلی چرم مصنوعی، جلو آمپر دیجیتال، سنسور نور، سنسور پایش باد تایرها، ترمز پارک برقی، اتوهلد، فرمان کمکی برقی، کروز کنترل و… مجهز است. در تیپ ۲ این کراس اوور خبری از سقف پانوراما نیست و تنها دو کیسه هوا دیده می شود. همچنین رینگ CS۳۵ پلاس تیپ ۲ از نوع ۱۷ اینچی آلومینیومی است و تهویه دستی در آن وجود دارد. همچنین دوربین زیر آینه سمت شاگرد هم در این نسخه CS۳۵ پلاس وجود ندارد.

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.