ایمیل‌های وکیل ترامپ چک می‌شود

مقامات قضایی خواستار دیدن ایمیل‌ها و سایر ابزار ارتباطاتی رودی جولیانی در موضوع پرونده اوکراین هستند، اما هنوز معلوم نیست ویلیام بار، دادستان منصوب ترامپ اجازه بازرسی داده است یا نه؟

به گزارش سرویس خبر ویژه تازه نیوز، وکیل ترامپ دوباره خبر ساز شد. رودی جولیانی متهم به انجام معامله غیرقانونی در اوکراین است. اوکراین جایی است که ترامپ سر قضیه پسر بایدن، موضوع را مطرح کرده و جنجال بزرگی به پا شد.

در پرونده اوکراین معلوم شد رودی جولیانی و دستیارانش تلاش کردند تا سفیر سابق آمریکا در اوکراین یعنی ماری یوانوویچ اخراج شود.

وکیل ترامپ، همچنین مبالغی از مقامات ارشد اوکراین دریافت کرده که موضوع را پیچیده کرده است.

به همین خاطر مقامات نیاز به ایمیل‌های وی دارند تا موضوع مشخص شود.

اخیرا دو دستیار جولیانی یعنی پارناس و فرومن حین فرار به اروپا با بلیط یک طرفه در فرودگاه واشنگتن بازداشت شدند.

این دو ضمن بدهی فراوان هم زمان به کمپین جمهوری خواهان کمک‌های مشکوک مالی انجام داده بودند.

اخیرا فاش شد ترامپ ممکن است جولیانی را مورد عفو قضایی قرار دهد که بعدا تکذیب شد.

وکیل ترامپ

وکیل ترامپ، حاشیه ساز انتخابات

چندی پیش وکیل رئیس‌جمهور آمریکا با بیان این ادعا که اعضای حزب دموکرات ۲ میلیون رأی را در انتخابات ریاست‌جمهوری این کشور سرقت کرده‌اند گفت که باید سر آنها را قطع کرد. جولیانی در مصاحبه با شبکه خبری فاکس‌نیوز یک شرکت آلمانی فعال در زمینه انتخابات را به حمایت از ستاد انتخاباتی بایدن متهم کرد. و گفت دموکرات‌ها «احتمالاً دو میلیون رأی سرقت کرده‌اند.»

او سپس گفت: «این آدم‌ها می‌خواهند ما را نابود کنند. آدم‌های خیلی بدی هستند. آنها دموکرات‌های عادی نیستند. دموکرات‌ها فوق‌العاده‌ای در این کشور هستند. ممکن است با من و شما اختلاف نظر داشته باشند، شما آنها را می‌شناسید.»

رودی جولیانی اضافه کرد: «حزب دموکرات به نوعی توسط کلینتون ربوده شد و از آن زمان به بعد مرتب فاسد و فاسد و فاسدتر شده است.» جولیانی سپس در شرایطی که دستش را به علامت بریدن سر روی گردنش گذاشته بود گفت: «یک نفر باید سر آنها را قطع کند.»

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.