مارگو رابی عروسک باربی می‌شود!

مارگو رابی در فیلمی با موضوع باربی به کارگردانی نوآ بامباک و فیلمنامه گرتا گرویگ ایفای نقش می‌کند.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از باشگاه خبرنگاران، مارگو رابی در فیلمی با موضوع عروسک باربی به کارگردانی نوآ بامباک و فیلمنامه گرتا گرویگ ایفای نقش می‌کند.

رابی در این باره گفت: وقتی نام این برند به گوش مردم می‌رسد آن‌ها به این فکر فرو می‌روند که مارگو قرار است نقش باربی را بازی کند و روشن است فیلم چگونه خواهد بود؛ اما هدف این است که هرچه در ذهن شما بگذرد، ما اثری یکسره متفاوت ارائه دهیم.

این بازیگر هالیوودی درباره فیلمنامه‌ گرویگ و بامباک عقیده دارد که متفاوت از چیزی است که از ذهن دیگران می‌گذرد. او گفته است که فیلم «باربی» به برند مشهور عروسک‌های باربی وفادار خواهد بود اما در عین حال متفاوت از آن هم است.

 

مارگو رابی را بهتر بشناسید!

او در مزرعه‌ای در کوئینزلند، استرالیا به دنیا آمد و در کالج سامرست در رشته درام تحصیل نمود. در اواخر سال‌های ۲۰۰۰ و پیش از بازی در سریال “همسایگان” (Neighbors) که باعث شد در دو جایزه لاگی نامزد شود، در فیلم‌های مستقل استرالیا فعالیت خود را آغاز نمود.

پس از نقل مکان به ایالات متحده در سریال درام کوتاه Pan Am حضور یافت. ۴. او در سال ۲۰۱۳ در کمدی رمانتیک “درباره زمان” (About Time) نقش مکملی را برعهده داشت که باعث شد در آخر همان سال در کمدی سیاه زندگی نامه‌ای “گرگ وال استریت” (The Wolf of Wall Street) مارتین اسکورزی حضور پیدا کند. رابی در سال ۲۰۱۴ یک کمپانی تولید به نام LuckyChap Entertainment راه اندازی کرد.

شهرت او با بازی در نقش اصلی در فیلم‌های دیگر ادامه یافت: درام رمانتیک “تمرکز” (Focus)، فیلم اکشن ماجراجویانه “افسانه تارزان” (The Legend of Tarzan) و فیلم ابرقهرمانی “جوخهٔ خودکشی” (Suicide Squad).

نقش آفرینی رابی در سال ۲۰۱۷ در نقش تونیا هرادینگ اسکیت باز در فیلم “من تونیا هستم” (I, Tonya) که تهیه کنندگی آن را هم برعهده داشت، با تحسین مواجه شد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.