بارسلونا ۱-۴ رئال مادرید/ شکست تلخ بلوگرانا در ریاض؛ رئال در محل وقوع جرم انتقام گرفت!

برتری قاطع ۴-۱ رئال‌مادرید مقابل بارسلونا ضمن این که شکست در فینال سوپرجام سال قبل را جبران کرد، سیزدهمین جام قهرمانی کهکشانی‌ها در سوپرجام بود.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از خبرورزشی، ورزشگاه الاول پارک یا ملک سعود شهر ریاض میزبان بازی فینال سوپرجام اسپانیا بود، نبردی بین رئال‌مادرید و بارسلونا که کهکشانی‌ها با برتری ۴-۱ در آن جشن قهرمانی گرفتند.

این بازی را رئال با درخشش وینیسیوس شروع کرد، ستاره برزیلی که پس از مدتی مصدومیت به تازگی به ترکیب کهکشانی‌ها بازگشته و در دقیقه ۷ و ۱۰ با ۲ گلی که زد تیمش را پیش انداخت. اما بارسا با وجود شروع بد ناامید نشد و موقعیت‌های خوبی خلق کرد تا این که شوت تماشایی روبرت لواندوفسکی در دقیقه ۳۳ گل اول را برای آن‌ها به ارمغان آورد. با این حال وینیسیوس دست‌بردار نبود و در دقیقه ۳۹ پنالتی‌ای که خودش زده بود را تبدیل به گل کرد تا در یک نیمه هت‌ترک کرده باشد. نیمه نخست هم در نهایت با همین نتیجه ۳-۱ به پایان رسید.

بیشتر بخوانید:

در نیمه دوم با این که رئال حاشیه امنیت ۲ گل را داشت، اما باز هم موقعیت‌های خوبی به‌دست آورد تا این که در دقیقه ۶۴ شوت زمینی و مطمئن رودریگو تبدیل به گل چهارم برای تیم کارلتو شد. در دقیقه ۷۱ رونالد آرائوخو کارت زرد دوم را گرفت و اخراج شد تا کار برای بارسا سخت‌تر هم بشود. تیم ژاوی توانایی جبران شکست را نداشت و در نهایت مثل بازی رفت این فصل لالیگا شکست خورد.

رئال‌مادرید با پیروزی دوباره در ال‌کلاسیکوی این فصل، موفق شد شکست در سوپرجام فصل قبل مقابل بارسلونا را جبران کند و برای سیزدهمین مرتبه این جام را به خانه ببرد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.