ستاره خارجی پرسپولیس قبل از دربی تهران را ترک کرد

گئورگی گولسیانی مدعی شد برای تسریع در روند درمان مصدومیت همسترینگ خود و به مدت سه روز به گرجستان سفر کرده است.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از همشهری‌آنلاین، پرسپولیس در آخرین بازی خود در لیگ برتر موفق شد با تک گل تماشایی گئورگی گولسیانی از روی نقطه پنالتی و ضربه چیپ و فنی این بازیکن در اصفهان از سد ذوب آهن گذشته و شرایط خود را در جدول بهبود بخشد. اما در اواسط نیمه دوم این دیدار بود که گئورگی گولسیانی به دلیل مصدومیت جای خود را به فرشاد فرجی داد و از ترکیب پرسپولیس خارج شد. اگرچه ابتدا تصور می شد آسیب دیدگی گولسیانی جدی نیست، اما او بازی روز گذشته در جام حذفی مقابل نفت و گاز گچساران را نیز از دست داد تا نگرانی در مورد احتمال غیبت او در مسابقات بعدی پرسپولیس افزایش یابد.

اما گئورگی گولسیانی مدعی شد برای تسریع در روند درمان مصدومیت همسترینگ خود و به مدت سه روز به گرجستان سفر کرده و به زودی به تهران باز خواهد گشت. این مدافع باتجربه اذعان داشت در این شرایط او قادر به بازی کردن در دیدار مقابل فولاد نبوده و غیبت او در این مسابقه قطعی است. اما گئورگی گولسیانی تاکید کرد از شانس بالایی برای حضور در ترکیب پرسپولیس در بازی حساس چهارشنبه بعدی مقابل استقلال برخوردار است و او تلاش می کند خود را به این دیدار برساند.

گئورگی گولسیانی بی تردید یکی از مهم ترین بازیکنان پرسپولیس در دو فصل اخیر بوده و علاوه بر درخشش در قلب خط دفاعی این تیم، در امر گلزنی نیز فراتر از تصور ظاهر شده است. این مدافع باتجربه با زدن ۱۵ گل، فقط یک قدم تا رسیدن به رکورد آلن ویتل و تبدیل شدن به بهترین گلزن خارجی تاریخ این باشگاه فاصله دارد. گئورگی گولسیانی فصل گذشته دو بار در دربی رفت موفق به گلزنی شد و در فصلی که پرسپولیس ستاره ای مانند مرتضی پورعلی گنجی را نیز از دست داده، حضور او در دربی از اهمیت زیادی برای کادر فنی برخوردار است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.