فوری| باشگاه مشهور اروپایی توسط داعش تهدید شد +جزئیات

​پلیس مونیخ برای مقابله با تهدید داعش برای بمب‌گذاری در بازی بایرن مونیخ-دورتموند آمادگی کامل دارد.

به گزارش تازه‌نیوز، رسانه وابسته به داعش تصویر جدیدی منتشر کرده است که در آن مردم حاضر در اطراف ورزشگاه آلیانتس آرنا در مونیخ را پس از پایان بازی بایرن مونیخ و دورتموند را مورد حمله قرار خواهد داد.

پس از انتشار این تصاویر و تهدید داعش به بمب‌گذاری، هشدار امنیتی سطح بالا و قرمز در اطراف این استادیوم توسط نیروهای امنیتی و پلیس در حال اجراست. سخنگوی پلیس مونیخ در گفت‌وگویی اظهار کرد که آنها از تصاویر منتشر شده مطلع هستند:

ماموران به طور دقیق پست‌ها را بررسی و وضعیت را ارزیابی کرده‌اند. در حال حاضر هیچ نشانه‌ای از خطر قریب‌الوقوع وجود ندارد. با این وجود، حضور پلیس در بازی امشب افزایش خواهد یافت. در حالی که معمولا حدود ۱۰۰ نیروی اورژانس در محل حاضر هستند، این تعداد با حضور ماموران اضافی تقویت خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

به نقل از شفقنا، بایرن مونیخ نیز در این خصوص اظهار داشت که این باشگاه در حال تبادل نظر و هماهنگی نزدیک با پلیس است که مسئولیت مستقیم این موضوع را برعهده دارد

ساعاتی پیش یکی از رسانه‌های وابسته به داعش، تصویری را منتشر کرده که در آن، «آلیانز آرنا»، ورزشگاه باشگاه آلمانی بایرن مونیخ، هدف قرار گرفته است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.