خرید آنلاین ترموود با بهترین قیمت

ضخامت و تراکم پروفیل‌ها نشانه‌هایی از میزان مقاومت ترموود هستند. برای آشنایی با نکات راهنمای خرید آنلاین ترموود با بهترین قیمت کلیک کنید.

برای خرید مقاوم‌ترین ترموود با بهترین قیمت، به نکات راهنما توجه کنید

ترموود یکی از پرکاربردترین متریال‌ها و مصالح ساختمانی بر پایه چوب است و در تمام بخش‌های دکوراسیون داخلی و بیرونی مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای بهره‌مندی از مقاومت بالای ترموود، لازم است که پیش از خرید علاوه بر ابعاد موردنیاز، باتوجه‌به فاکتورهای کیفی، مناسب‌ترین الوارهای ترموود را انتخاب کنید. از مهم‌ترین مزایای ترموود می‌توان به مقاومت بالای آن در برابر رطوبت، حرارت، آفت‌های چوب، نصب آسان و… اشاره کرد؛ اما این ویژگی‌های برتر ترموود یک خرید به‌صرفه با بهترین کیفیت و قیمت را تضمین می‌کنند؟ بنابراین لازم است که با مشورت افراد متخصص، از خرید خود اطمینان حاصل کنید. در این مطلب نکاتی برای راهنمای خرید آنلاین ترموود با بهترین قیمت ارائه می‌شود.

در خرید آنلاین ترموود باید چه نکاتی را در نظر داشت؟

ترموود متریالی محبوب است و این محبوبیت را مدیون مقاومت بالا و زیبایی می‌باشد. این محصول که اولین‌بار در کشور فنلاند تولید شده است، معمولاً از فرایندهای حرارتی روی چوب درختان زبان‌گنجشک و کاج به دست می‌آید. فرایندهای حرارتی باعث می‌شوند که مقاومت چوب به مقدار زیادی در برابر رطوبت، حرارت، ضربه و فشار، کپک‌زدگی و پوسیدگی و… افزایش پیدا کند. البته پس از انجام فرایندهای حرارتی، نشانه‌هایی روی سطح چوب دیده خواهند شد استاندارد بودن فرایند و کیفیت کوره‌های مخصوص فرایند ترمودینامیک حکایت می‌کنند. بنابراین شما می‌توانید پیش از خرید، در اولین مرحله با مشورت از افراد مجرب در فروش ترموود، مطمئن شوید که الوارهای ترموود به بهترین شکل در کوره‌ها آماده شده‌اند.

به‌عنوان راهنمای خرید آنلاین ترموود با بهترین قیمت باید به فاکتورهای زیر توجه داشته باشید:

  • نوع چوب ترموود
  • برند تولیدکننده
  • کشور تولیدکننده
  • ضمانت و گارانتی
  • محل دقیق نصب الوارها
  • تعیین ابعاد موردنیاز الوارهای ترموود
  • بافت و جلای چوب
  • نحوه نصب و اجرا

چگونه در خرید آنلاین ترموود کیفیت الوارها را تشخیص دهیم؟

درصورتی‌که قصد خریداری ترموود به‌صورت آنلاین را دارید، لازم است که در اولین مرحله از اعتبار فروشگاه عرضه‌کننده اینترنتی ترموود اطمینان حاصل کنید. امروزه فروشگاه‌های متعددی در زمینه فروش آنلاین ترموود فعالیت می‌کنند و شما باید با تشخیص فاکتورهای مهم در کیفیت ترموود و پرس‌وجو درباره نحوه تولید آن‌ها، مقاومت و دوام الوارها را تشخیص دهید. یکی دیگر از مهم‌ترین نکات راهنمای خرید آنلاین ترموود با بهترین قیمت، وجود عکس‌های دقیق از بافت الوارهای ترموود است. الوارهای ترموود در ظاهر نیز دارای مشخصاتی هستند که تشخیص مقاومت و کیفیت آن‌ها را ممکن می‌کند.

رنگ‌های یکسان چوب، نشانه این است که مواد اولیه ترموود قبل از ورود به کوره از کیفیت و دانسیته مناسبی برخوردار بوده‌اند. درصورتی‌که حالت تیرگی و روشنی و غیرهمسانی در بافت ترموود دیده شود، احتمال این وجود دارد که الوارها در کوره‌های غیراستاندارد قرار گرفته‌اند؛ بنابراین یکی از مهم‌ترین فاکتورها در تشخیص کیفیت ترموود، یکدست بودن رنگ بافت و شاخه‌های آن است. اغلب این نشانه‌ها در خرید آنلاین از طریق تصاویر دقیق از محصولات قابل‌تشخیص هستند؛ اما در برخی مواقع لازم است که ظاهر الوارهای ترموود از نزدیک بررسی شود. زیرا وجود هر گونه ناخالصی در گره چوب عمر مفید سازه‌های ترموودی را کاهش می‌دهد.

در ادامه با دیگر شاخصه‌های مهم در تشخیص کیفیت ترموود آشنا می‌شویم:

  • نبود ترک‌های طولی و مویی در پشت و روی الوارها
  • عدم تاب‌خوردگی و پیچ‌خوردگی در طول الوارها
  • یکسان بودن ابعاد ترموود در سر تا ته الوار
  • عدم وجود ناخالصی و سوراخ‌های هر چند کوچک در سطح الوارها
  • نوع برش و عدم وجود اختلاف ابعاد در سر تا ته الوارها
  • یکدست بودن گره چوب
  • تشخیص ساب سطح چوب و اطمینان از عدم وجود بافت زبر و کنده‌شدگی و شکستگی
  • دقیق بودن لبه‌های گردشده چهار وجه ترموود و عدم تفاوت ظاهری لبه‌ها

نکات راهنمای خرید آنلاین ترموود با بهترین قیمت و بیشترین میزان دوام

ترموود را می‌توان برای اجرای هر گونه‌سازه‌های چوبی به کار برد و از نظر ظاهری نیز با سایر متریال‌ها و مصالح ساختمانی هماهنگ است. این متریال در اجرای سازه‌هایی مانند نمای ساختمان، کفپوش، انواع دیوارپوش، پرگولا، آلاچیق، درب ساختمان، پنجره،دکینگ و … کاربرد دارد. وسعت کاربرد ترموود به‌دلیل ویژگی‌های مقاومتی آن در برابر تمام عوامل محیطی است. همچنین شما با استفاده از ترموود در دکوراسیون داخلی و بیرونی، ظاهری بسیار زیبا و شیک در فضا ایجاد خواهید کرد. البته برای بهره‌مندی از مزایای ترموود لازم است که به نکات راهنمای خرید آنلاین ترموود با بهترین قیمت توجه داشته باشید.

در ادامه با نکات راهنما آشنا می‌شویم:

  • ضخامت پروفیل: حداقل ضخامت استاندارد پروفیل‌های ترموود، 2 سانتی‌متر است و خریداری ترموود با ضخامت کمتر از 2 سانتی‌متر توصیه نمی‌شود. شما باتوجه‌به نوع طراحی اجرا و دکوراسیون فضا می‌توان ترموود را با ابعاد و ضخامت متفاوت تهیه کنید
  • تنوع پروفیل: در برخی مواقع برای اجرای ترموود لازم است که پروفیل‌های با ابعاد متفاوت خریداری شوند؛ بنابراین فروشندگان اینترنتی معتبر باید پروفیل‌ها را با تنوع زیادی عرضه کنند. به‌طورکلی، معمولاً هر قدر محدوده تولید محصولات متنوع‌تر باشد، مرغوبیت و کیفیت کالا نیز بیشتر خواهد بود
  • اعتبار برند: برای اطمینان از کیفیت ترموود بهتر است که محصولات برندهای معتبر و جهانی را خریداری کنید. البته ترموودهای ایرانی نیز از مقاومت قابل‌قبولی برخوردار هستند؛ اما کیفیت ترموودهای وارداتی تضمین شده است
  • تراکم ترموود: تراکم بالای ترموود، به معنای مقاومت بالای آن است. البته وزن ترموود نسبت به چوب‌های معمولی و خام کمتر است؛ اما افزایش تراکم آن منجر به افزایش مقاومت و دوام آن شده است

خدمات مشاوره رایگان برای خرید آنلاین ترموود با بهترین قیمت

ترموود یکی از مقاوم‌ترین و پرکاربردترین مصالح ساختمانی در بازار ایران و جهان ترموود است. البته شما باید در زمان خرید به فاکتورهایی توجه داشته باشید تا از کیفیت و مقاومت پروفیل‌های ترموود اطمینان پیدا کنید. همچنین در خرید آنلاین و اینترنتی ترموود و پارکت چوبی نیز می‌توانید از طریق روش‌هایی مقاومت الوارها را ارزیابی کرد. مهم‌ترین نکته نیز در این زمینه، پیداکردن فروشگاه اینترنتی معتبر است که در عرضه ترموود باکیفیت فعالیت می‌کند.

ما در مجموعه پارس آرای کوهستان، باکیفیت‌ترین انواع ترموود را با بهترین قیمت به سراسر ایران عرضه می‌کنیم. شما می‌توانید با مراجعه به سایت و برقراری تماس با کارشناسان بهترین نوع پروفیل ترموود را انتخاب و خریداری کنید. همچنین می‌توانید سفارش خود را از طریق سایت برای نصب و اجرای اصولی انواع سازه‌های ترموودی ثبت کنید.

سؤالات متداول

مزایای ترموود چیست؟

زیبایی با جلای طبیعی چوب، مقاومت در برابر رطوبت و آّب، مقاومت در برابر حرارت و آتش، ماندگاری و دوام بالا، مقاومت در برابر نفوذ حشرات، مقاومت در برابر آفت‌های معمول چوب، عایق صدا و حرارت، مقاومت در برابر ضربه و فشار، مقاومت مکانیکی بالا و قابلیت اجرا در حالت دلخواه و… برخی از مزایای متریال برتر ترموود هستند.

آیا می‌توان کیفیت ترموود را بر اساس قیمت آن تشخیص داد؟

می‌توانید هنگام خرید آنلاین قیمت ترموود را باکیفیت آن مقایسه کنید. قیمت بالای برخی از الوارهای ترموود، احتمالاً به دلیل اورجینال بودن آن‌ها است که کیفیت آن را تضمین می‌کند. از طرفی نیز قیمت بالای ترموود، همواره حاکی از کیفیت بالای آن نیست و بهتر است از نکات راهنمای خرید آنلاین ترموود با بهترین قیمت، کیفیت آن را نیز تشخیص دهید.

برچسب ها : ترموود,چوب ترموود,خرید آنلاین ترموود,نکات خرید آنلاین ترموود

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.