روحانی شرط پایین آمدن قیمت دلار تا ۱۶ هزار تومان را اعلام کرد

حسن روحانی روز چهارشنبه در جلسه هیات دولت درباره شرایط پایین آمدن قیمت دلار صحبت کرد.

به گزارش تازه‌نیوز، رئیس جمهور در بخشی از سخنان امروز خود گفت: «امروز می دانید که منابع ارزی ما بلوکه شده و اگر منابع در اختیار بانک مرکزی قرار گیرد قیمت دلار به ۱۶ و ۱۷ هزار تومان می رسد. این قیمت دلار در سامانه نیما و بازار واقعی نیست و بانک مرکزی هم برای اعمال سیاست دستش بسته است.»

بیشتر بخوانید: روحانی: عده ای به دنبال نادیده انگاری فشارهای آمریکا هستند

۱ نظر
  1. محمدحسین دهقانپور

    سلام. براساس براورد کارشناسی قیمت دلار تا پایان سال به طورمتوسط 20000 هزارتومان میباشد وقیمت های کمتر یا بیشتر آن مصنوعی ودست ساز است ودرپایان سال 1400 قیمت 25 تا 27 هزارتومان واقعی است.
    ضمنا سال آینده به لطف بودجه غلط دولت وتغیرات غلط تر مجلس برای هفت دهک سال بدتر وسه دهک ثروتمند سال بهتری خواهد بود به عبارت دیگر فقرا فقیرتر میشوند.البته این مطلب برای شرایطی است که درانتخابات یکی از افراد سرشناس چپ یا راست انتخاب شوند ودرفرض تاییدبنده درشورای نگهبان وانتخاب شدن ماجری چیز دیگری خواهدشد وبه نفع عموم تغیر خواهد کردوطبیعتا تحلیل های اقتصادی نیز متفاوت خواهد بود.
    شما نیز اگرمایل به دگر گونی اوضاع به نفع هما(همه مردم ایران) هستید ومایلید چهره جدید کشف واحتمالا معرفی به مردم هستید میتوانید با بنده تماس بگیرید.به امید تحول اقتصادی چشمگیر برای هما(همه مردم ایران). بااحترام.محمدحسین دهقانپور

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.