جنیفر لوپز و لیدی گاگا صدای ترامپ را درآوردند!

در مراسم تحلیف بایدن، جنیفر لوپز، لیدی گاگا و تام هنکس حضور خواهند داشت.

به گزارش تازه نیوز، در مراسم تحلیف بایدن، جنیفر لوپز، لیدی گاگا و تام هنکس حضور خواهند داشت. واشنگتن پست نوشته است ترامپ از اینکه بایدن توانسته این ستارگان را دور خود جمع کند، عصبی است. جنیفر لوپز و لیدی گاگا از حامیان مهم جو بایدن در انتخابات 2020 بودند. سلبریتی‌های بسیاری در جریان انتخابات امسال از حامیان بایدن بودند و برخی علاوه بر این حمایت، علیه کمپین‌های تبلیغاتی ترامپ نیز فعال بودند.

به نوشته این روزنامه علی رغم همه آشفتگی‌های این ماه، ترامپ از این صف آرایی بسیار ناراحت شده است.

در مراسم تحلیف ترامپ خروج ستارگانی چون التون جان، دیکسی چیکس و گرث بروکس از مراسم جنجالی شد.

برای مراسم امروز 25 هزار سرباز گارد ملی، دو برابر رقم برای روسای جمهوری قبلی، امنیت مراسم را برعهده خواهند داشت.

پیش‌تر اعلام شده بود که بسیاری از سلبریتی‌ها از رفتن ترامپ خوشحالند. رابرت دنیرو، بازیگر مشهور هالیوود مدت‌هاست با کنایه به ترامپ، خواستار برکناری او شده بود.

همچنین خبرها حاکی است کهبا اعلام هالیوود ریپورتر مشخص شد که لیدی گاگا به عنوان یکی از خوانندگان مراسم ملی تحلیف رئیس جمهور جو بایدن در ۲۰ ژانویه خواهد بود. لیدی گاگا که در مدت انتخابات تلاش بسیاری برای تبلیغات جو بایدن کرده بود، در کنار دمی لواتو و جاستین تیمبرلیک اجرا خواهند داشت.

روزنامه «وال استریت ژورنال» به نقل از مقامات نظامی ایالات متحده نوشت که به منظور جلوگیری از اغتشاشات طرفداران ترامپ، پیش بینی می‌شود شمار نیرو‌های گارد ملی مستقر در واشنگتن قبل از مراسم تحلیف «جو بایدن» رئیس جمهور منتخب، حداقل به ۲۰ هزار نفر، (بیش از سه برابر برنامه‌ریزی قبلی) برسد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.