یک مخالف اصلی را زندانی می‌کنند تا مردم حساب کار دست‌شان بیاید!

رهبر مخالفان پوتین در روسیه، به حدود سه سال زندان محکوم شد.

به گزارش تازه‌نیوز، ناوالنی همچنان خبرساز است. او به دو سال و هشت ماه زندان محکوم شد. حملۀ وی به پوتین، «ولادیمیر دستور مسموم کردن او را داده است.» چند روز قبل تماس تلفنی بایدن درباره او خبرساز شده بود.

در پایان روز قاضی حکم را قرائت کرد. ناوالنی به مدت دو سال و هشت ماه در زندان خواهد بود. قاضی تصمیم گرفت یک سال حبس خانگی را که در رابطه با پرونده ایوروشه سپری کرده بود، منظور نماید و مجازات وی را از سه سال و پنج ماه به دو سال و هشت ماه کاهش داد.
ماجرای ناوالنی با این حکم ختم شد لیکن چالش وی علیه رژیم به پایان نرسید. وی از آلمان مستقیماً پوتین را متهم کرده بود که قصد دارد وی را از میان ببرد. وی از زندان مردم روسیه را به شورش علیه فقر و بی عدالتی فرا خواند.
وی هدف رژیم حاکم را زندانی کردن یکی برای ترساندن میلیون ها نفر خواند. وی از مردم خواست به مبارزه و اعتراض خود ادامه دهند.

یکی از تظاهرکنندگانی که توسط رسانه های روسیه مورد مصاحبه قرار گرفت، سرنوشت ناوالنی باعث بروز خشم علیه نظام حاکم نیست. به عقیدۀ وی در روسیه 20 میلیون نفر زیر خط فقر زندگی می کنند.

ناوالنی در پایان سخنانش از مردم خواست واهمه ای نداشته باشند. وی در این رابطه گفت: «به عنوان شهروند حق داریم از یک عدالت متعارف برخوردار بوده و در انتخابات شرکت کنیم. »

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.