مخاطبان شبکه افق هم مجلس یازدهم را قبول ندارند!

مخاطبان خاص شبکه افق هم در پاسخ به نظرسنجی برنامه جنجالی این شبکه، نمره قبولی به مجلس یازدهم ندادند!

به گزارش تازه نیوز،تحقیر مجلس یازدهم در تلویزیون خبرساز شد. با وجود حمایت‌های پنهان و آشکار تلویزیون از مجلس یازدهم، تحقیر مجلس یازدهم در تلویزیون و آنتن زنده شبکه افق، خبرساز شد. برنامه جهان آرا، جنجالی ترین برنامه گفتگو محور شبکه افق، که همواره محل مجادله سیاسیون بوده است، چند شب قبل، نظرسنجی جالبی را روی آنتن زنده مطرح کرد. نظرسنجی که نتیجه‌اش کاملا با مخاطبان و سمت‌وسوی این شبکه بویژه برنامه جنجالی جهان آرا، مغایرت داشت.

به عبارتی این برنامه و مجری حاشیه‌دار این برنامه نتوانستند مخاطبان خود را راضی کنند تا به عملکرد مجلس یازدهم بعد از 10 ماه، نمره قبولی بدهد.

نکته جالب توجه حضور امیرحسین قاضی زاده هاشمی در این برنامه بود. نائب رئیس مجلس که در طول برنامه، حملات تندی را نثار دولت و رئیس جمهور کرد. اما بازهم نتوانست نظرسنجی را به نفع مجلسی کند که ادعای انقلابی بودن دارد. ادعایی که قطعا با طیف فکری مخاطبان شبکه افق همخوان است!

سوال نظرسنجی برنامه جهان آرا این بود: از عملکرد مجلس یازدهم رضایت دارید؟ حدود 60درصد مخاطبان، گزینه «خیر» را انتخاب کردند تا مجری هم در پایان برنامه و زمان اعلام نتایج، با تعجب و به سرعت آن را اعلام و از مردم خداحافظی کند.

باید دید مجلس یازدهم در 10 ماه گذشته چه عملکردی داشته که حالا با وجود 10 نماینده مدعی انتخابات ریاست جمهوری، علی رغم پایین‌ترین نصاب همراهی مردم در انتخاب نمایندگان، حتی طیف همراه خود را نیز نتوانسته راضی کند!

در این برنامه، قاضی زاده هاشمی درباره برخی سوالات مجری راجع به عملکرد مجلس، نتوانست از عملکرد نمایندگان دفاع کند. در موضوع استیضاح روحانی و وزرا نیز او به هزینه بر بودن این کار اشاره کرد و به شعارهای انتخاباتی همکارانش اشاره‌ای نکرد. شعارهایی که توقع مردم را از جایگاه مجلس و نمایندگان بالا برد و حالا نماد ضعف عملکرد آنها شده است.

 

۱ نظر
  1. فرزند وطن

    جالب دولت تخدیرو ناامیدی که اینهمه حامی خارج نشینو بوقچی های رسانه ای در داخلو خارج ازش حمایت میکنن مشتی دزدو فاسد اقتصادی و سیاسی پشتش وایسادن از جیب ملت میدزدن واسه حفظ آبروی نداشتش پول خرج میکنن سر ۲۴ میلیون ایرانی رو با دروغ ها و فضاحتها کلاه گذاشتن(دیوارکشی خیابانی…) و رای اوردن.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.