شوخی بزرگ انتخابات 1400 لو رفت!

یک فعال رسانه‌ای گفت: ضرغامی شوخی انتخابات ریاست جمهوری سال آینده است.

به گزارش تازه نیوز، ضرغامی شاید اولی نامزد انتخابات 1400 باشد که رسما حضورش را اعلام کرده است. حضوری که خیلی‌ها آن را شوخی محسوب می‌کنند. محمد مهاجری، فعال رسانه‌ای اصولگرا درباره حضور او در انتخابات سال آینده معتقد است: آقای ضرغامی شوخی انتخابات هستند.
وی افزود: ایشان می‌‌آید تا مقداری نمک به انتخابات اضافه شود و فضای نه چندان بامزه‌ی انتخابات را بامزه‌ کند. او اعتقاد دارد که ضرغامی شعبه دوم احمدی‌نژاد شده است.

مهاجری درباره عملکرد ضرغامی در صداوسیما هم می‌گوید: بنیان سقوط صداوسیما در زمان ریاست ضرغامی کلید خورد و صداوسیمای فعلی وارث دوران صداوسیما آقای ضرغامی است.

چندی قبل در خبرها آمده بود که سعید جلیلی و عزت الله ضرغامی با هم جلساتی در باب انتخابات داشته‌اند و نکاتی در خصوص تبلیغات و شیوه حضور موثر بیان کرده‌اند. اخباری که به دست ما رسیده، حاکی است نتیجه این جلسات ائتلاف نبوده است. و اینکه یکی از آنها در انتخابات شرکت کند و دیگری از او حمایت کند. اما تفاهماتی میانشان حاصل شده است و هر دو از نتیجه جلسات راضی بوده‌اند. ظاهرا این جلسات ادامه دار است.

این دو نفر، هردو کاندیدای یک طیف فکری برای انتخابات 1400 محسوب می‌شوند. جلیلی تجربه یکبار حضور در انتخابات را دارد ولی ضرغامی برای نخستین بار وارد گردونه انتخابات می‌شود.

عزت الله ضرغامی این روزها بیشتر با موضع گیری‌هایش شناخته می‌شود. چنانکه در جلسه ای خصوصی با انتقاد شدید از عملکرد علی عسگری، رییس صدا و سیما در مورد حقوق نجومی سازندگان «پایتخت» گفته بود: ما اینها – سریال «پایتخت»- را به وجود آوردیم، البته تقصیر سازمان اوج هم است. چون وقتی برای «پایتخت5»، آن رقم نجومی را طلب کردند، آنها قبول کردند و باعث شدند حالا این رقم های سرسام آور را طلب کنند. او با انتقاد از علی عسگری عنوان کرد: صدا و سیما در قضیه حقوق نجومی سریال «پایتخت» گند زد!

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.