شهاب حسینی و تبلیغ ماده مخدر ماری جوانا +عکس

انتشار تصاویری از شهاب حسینی با ماسکی که عکس گیاه مخدر ماری جوانا روی آن نقش بسته است مورد توجه کابران فضای مجازی قرار گرفت.

به گزارش تازه نیوز، شهاب حسینی بازیگر مشهور ایرانی است که با برنامه هم رفیق مهمان خانه های مردم شده، اما این روزها نام او در کنار ماده مخدر ماری جوانا خبر‌ساز شده است.

این روزها عکسی از او در فضای مجازی  بین کاربران دست به دست می شود که کمی برای این بازیگر معروف و محبوب حاشیه ساز شده است.

در این عکس شهاب حسینی یک ماسک سیاه رنگ به صورت زده است که روی ماسک عکس گیاه ماری جواناست. همین عکس باعث شد کاربران فضای مجازی واکنش های زیادی نشان دهند.

عده ای معتقد هستند که این فقط یک ماسک معمولی است و شهاب حسینی هیچ منظوری از استفاده آن نداشته است. اما عده ای دیگر از کاربران فضای مجازی معتقد هستند فرد نام آشنایی همچون شهاب حسینی برای استفاده از این ماسک باید دقت بیشتری می کرد چرا که برخی از جوان ها از او الگوبرداری می کنند.

شهاب حسینی و تبلیغ ماری جوانا

عده ای دیگر نیز معتقد هستند برخی از جوان ها با دیدن ماسک شهاب حسینی اینطور برداشت خواهند کرد که ماری جوانا و یا همان به اصصلاح ماده مخدر گل خوب است و مصرف آن هیچ مشکلی ندارد. دلیلشان هم می تواند این باشد اگر بد بود فردی مثل شهاب حسینی هیچ ماسکی که عکس این گیاه مخدر روی آن نقش بسته است را استفاده نمی کرد.

شهاب حسینی و تبلیغ ماری جوانا

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.