مشاور امنیتی جو بایدن، محتوای یک ایمیل محرمانه را افشاکرد!

«جیک سولیوان» مشاور امنیت ملی «جو بایدن» در ایمیلی که به تازگی فاش شده اعلام کرد در تحولات پیشین، القاعده و کاخ سفید در یک سو علیه ملت و دولت سوریه قرار داشتند.

به گزارش تازه‌نیوز، تارنمای «GREAT GAME INDIA»  در مقاله‌ای نوشت:«جیک سولیوان» مشارو امنیت ملی «جو بایدن» که پیش از این مشاور ارشد «هیلاری کلینتون» تا سال ۲۰۱۶ به ویژه برای انتخابات ریاست جمهوری قبلی بود در ایمیلی که مفاد آن به تازگی افشا شده است تصریح کرد که «در تحولات سوریه القاعده طرف ما (آمریکا) قرار دارد».

سولیوان که زمانی معاون وزیر امور خارجه بود و اکنون یکی از مهمترین پست های امنیتی در کاخ سفید را در اختیار دارد تاکید کرده بود: القاعده در زمان دولت اوباما در کنار واشنگتن ایستاده بود.

همه این همکاری نزدیک کاخ سفید و القاعده که منجر به کشتار وحشیانه هزاران انسان بیگناه در سوریه شد از دید گروه های حقوق بشری و سران کشورهای غربی نادیده گرفته می شود. این درحالی است که اخیرا رسانه ها و اتاق های فکر غربی از همکاری ایران و القاعده و حضور برخی از اعضای این گروه در تهران به عنوان یک اهرم فشار علیه تهران استفاده می کنند. آن ها تلاش دارند اقدامات تروریستی این گروه در دهه ۱۹۹۰ به بعد را به نوعی با ایران مرتبط کنند حال آنکه طبق اعتراف مقام ارشد کنونی کاخ سفید چند سال قبل آمریکا و القاعده در یک جبهه در سوریه برای یک هدف با یکدیگر همکاری می کردند.

ایمیل سولیوان به کلینتون با عنوان کامل SPOT REPORT ۰۲/۱۲/ قابل جستجو است و آخرین جمله آن حائز اهمیت است که در آن آمده است: القاعده در سوریه در طرف ماست (AQ is on our side in Syria) .

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.