فینال عصر جدید امشب از شبکه سه پخش می‌شود

فینال فصل دوم مسابقه بزرگ استعداد یابی عصر جدید عید سعید مبعث، روی آنتن شبکه سه خواهد رفت.

به گزارش تازه‌نیوز، پیش تولید فصل دوم «عصر جدید» به طور رسمی پاییز سال ۹۸ آغازشد. قرار بر این بود که فصل دوم برنامه «عصر جدید» اسفند ماه روی آنتن شبکه سه برود و ثبت‌نام تماشاگران برای حضور در استودیوی این برنامه بهمن ماه سال گذشته انجام شد. برای پخش فصل دوم عوامل تصمیم گرفتند، سه قسمت از سنجش و راستی آزمایی شرکت کنندگان قبل از شروع برنامه اصلی برای مخاطبان پخش کنند. ۳ قسمت از حضور شرکت‌کنندگان در جلسات اولیه سنجش و پایش استعداد‌ها در تاریخ‌های ۶ و ۱۱ و ۱۲ اسفندماه ۹۸ پخش شد.

اولین قسمت فصل دوم «عصرجدید»اسفندماه ۹۸

اولین قسمت اصلی از فصل دوم مسابقه بزرگ استعدادیابی «عصرجدید» با اجرای احسان علیخانی شنبه ۱۷ اسفندماه مصادف با شب میلاد امام علی (ع) روی آنتن رفت.

علیخانی در این برنامه گفت: برای فصل دوم ۳۰ هزار ویدئو به برنامه ارسال شد، بماند که ۲۹ هزار ویدئو آن خوانندگی بود!

علیخانی عنوان کرد: برای ارزیابی و بررسی این ویدئو‌ها سه ماه زمان صرف شد و در نهایت ۵۰۰ اجرا در مرحله راستی آزمایی به تهران آمدند. در این مرحله ۲۰۰ اجرا حذف شد و در نهایت ما میزبان هزار نفر به صورت فردی و گروهی در صحنه عصر جدید خواهیم بود.

«عصرجدید» با شیوع کرونا دچار تغییر و تحول شد
با شیوع کرونا برنامه‌های رسانه ملی دچار تغییر و تحول بسیاری شده است و بیشترین تغییر در برنامه‌های تعاملی با حضور مخاطب خود را نشان داده است. یکی از شاخص‌ترین برنامه‌های رسانه ملی که با شیوع ویروس کرونا تغییرات زیادی داشت، «عصر جدید» بود.
شرکت کننده عصرجدید به خاطر تست مثبت کرونا حذف شد

داوران و شرکت‌کنندگان تست کرونا دادند و با تایید سلامت و منفی بودن تست کرونا وارد مجموعه “عصرجدید” شدند. حتی یکی از شرکت کندگان عصر جدید بعد از مثبت شدن تستشان، مجبور به خداحافظی شد و در نتیجه اجرا و رقابتشان کنار گذاشته شد.

در این قسمت‌ها علیخانی و داوران با ماسک طراحی شده با لوگو و رنگ و لعاب «عصرجدید» حضور پیدا کردند و فاصله‌گذاری میان تماشاگران و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در برنامه جدی گرفته شده است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.