پشت‌پرده اختلاف در ستاد انتخاباتی رئیسی!

خبرهای رسیده از ستاد انتخاباتی سیدابراهیم رئیسی از اختلافات درون این ستاد خبر می‌دهد.

به گزراش تازه‌نیوز، ۱۰ روز پس از انتخاب علی نیکزاد به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی «ابراهیم رئیسی» برخی منابع از ایجاد اختلاف در ستاد انتخاباتی رئیس قوه قضاییه خبر می دهند.

خبرهای رسیده به دید‌ه بان ایران حاکی از این است که گفته می شود علت اصلی اختلاف بین علی نیکزاد و ابراهیم رئیسی سهم خوایی از دولت سیزدهم است که تا اینجای کار ابراهیم رئیسی در برابر این درخواست ها مقاومت کرده و کلیه امور مربوط به ستاد مرکزی اش را به «سیدصولت مرتضوی» شهردار پیشین مشهد واگذار کرده است.

همچنین یکی از دلایلی که نیکزاد ثمرین برخلاف «امیرحسین قاضی زاده هاشمی» در انتخابات روز چهارشنبه هیات رئیسه دومین سال مجلس یازدهم شرکت داشت و توانست به عنوان نایب رئیس اول پیروز این انتخابات شود همین اختلاف ها باشد.

این در حالی است که «قاضی زاده هاشمی» با کناره‌گیری از هیات‌رییسه مجلس، خود را برای خداحافظی با بهارستان و ورود به پاستور آماده از هم اکنون آماده کرده است.

پشت‌پرده اختلاف در ستاد انتخاباتی ابراهیم رئیسی

طی روزهای گذشته یکی از نزدیکان ابراهیم رئیسی طی مشاجره ای با علی نیکزاد از او به دلیل صادر کردن «احکام مسئولان ستاد رئیسی در شهرستان ها» انتقاد کرد.

گفته می شود در پی این اختلاف روز گذشته سردار افشار، که پیش از این به نفع ابراهیم رئیسی از انتخابات کنار کشیده بود به عنوان مسئول هماهنگی ستادهای مردمی رئیسی انتخاب شد.

این در حالی است که علی نیکزاد در اواخر اردیبهشت ماه گذشته به عنوان رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی سید ابراهم رئیسی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری انتخاب شده بود.

از لابه لای خبرهای انتخاباتی:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.