جدایی راموس از رئال مادرید قطعی شد

رئال مادرید پیشنهاد تمدید قرارداد با سرخیو راموس را پس گرفته و اکنون خود را برای خداحافظی با این بازیکن آماده می کند.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از ورزش‌سه، رئال مادرید دیگر علاقه ای به حفظ سرخیو راموس ندارد و جدایی کاپیتان محبوب رئال مادرید از این باشگاه قطعی شده است. رسانه اسپانیایی ABC مدعی شد علی رغم تغییر در کادر فنی رئال مادرید و انتصاب کارلو آنچلوتی به عنوان سرمربی جدید باشگاه، هیئت مدیره رئال تصور می کند راموس در تابستان امسال این باشگاه را ترک خواهد کرد و این تصمیم قطعی شده است.
فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید قرار است به زودی با راموس تماس گرفته تا درباره نحوه جدایی او با بازیکن محبوب صحبت کند. فلورنتینو پرز مشتاق به برگزاری یک مراسم خداحافظی باشکوه برای راموس بوده و در این مسیر با خود او هماهنگ خواهد کرد. قرارداد سرخیو راموس با رئال مادرید به صورت رسمی در تاریخ ۳۰ ژوئن تمام می شود و او قصد دارد یا یک نشست خبری در تاریخ یک ژوئیه برگزار کرده یا مانند زین الدین زیدان، سرمربی سابق رئال مادرید نامه سرگشاده ای را منتشر کرده و در مورد دلایل جدایی خود توضیح بدهد.
سرخیو راموس که به علت مصدومیت دیدارهای پایانی فصل و البته در ادامه شانس حضور در رقابت های یورو ۲۰۲۰ را نیز از دست داد، در حال حاضر در تعطیلات به سر می برد و احتمالا به زودی تصمیم نهایی او در مورد آینده مشخص خواهد شد. اخباری در مورد احتمال انتقال این بازیکن به پاری سن ژرمن منتشر شده است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.