بازداشت بازیکن لیگ برتری به جرم رانندگی در مستی/ تلاش باشگاه برای آزادی ستاره تیم

بازیکن سرشناس یکی از تیم‌های محبوب شهرستانی که فصل پر ماجرایی را پشت سر گذاشته، بازداشت شد.

به گزارش تازه نیوز به نقل از طرفداری، بازیکنی که در آغاز لیگ بیستم، با انتقالی پر سر و صدا به یکی از تیم‌های محبوب شهرستانی پیوست، همزمان با تعطیلات روزهای اخیر به جرم رانندگی در حالت غیر عادی بازداشت شد.

گفته می‌شود این فوتبالیست در حالی که تعادل نداشته، پشت فرمان اتومبیل خود نشسته و ماموران ابتدا به خاطر رانندگی پرخطر به او ایست می دهند و متوجه می شوند این شخص نوشیدنی الکلی مصرف کرده و به همین دلیل اتومبیل را توقیف و خودش را بازداشت می‌کنند.

یک منبع خبری مدعی شد بازیکن مورد نظر همراه دوست دختر خود در اتومبیل نشسته بود که ماموران ایست بازرسی به آنها مشکوک می‌شوند و بعد از نگه داشتن ماشین، شرب خمر بازیکن لیگ برتری نیز لو می رود.

هم اکنون مسئولان باشگاهی که این بازیکن برایش بازی می‌کند پیگیر کارهای رفع مشکل او و آزادی‌اش هستند و تلاش زیادی برای رسانه‌ای نشدن ماجرای این بازیکن داشته‌اند و حتی سعی دارند وی پیش از تمرینات امروز مرخص شود و در تمرین حضور پیدا کند تا خبر بازداشت و عدم حضور او رسانه‌ای نشود.

به احتمال زیاد پرونده این بازیکن بعد از تعیین مجازات متناسب با تخلفی که مرتکب شده، از دادسرا به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال خواهد رفت. این احتمال که برای او علاوه بر محکومیت قضایی یک محرومیت ورزشی هم در نظر گرفته شود کم نیست.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.