پیش‌بینی بورس برای مهر و آبان/ شاخص کل به دو میلیون واحد می‌رسد؟

شاخص کل بورس امروز بر خلاف روز گذشته رشد کم‌رمقی را تجربه کرد اما پیش‌بینی از روند صعودی بازار در مهر و آبان ادامه پیدا می‌کند؟

به گزارش تازه‌نیوز، درباره روند شاخص کل بورس دانش کاظمی، کارشناس بازار سهام پیش‌بینی می‌کند: شاخص در مهر یا آبان به نظر می‌رسد به یک میلیون و ۸۰۰ هزار واحد برسد. اگر به این محدوده دست پیدا کند تا پایان سال شاخص دو میلیون واحدی را هم خواهیم دید.

کاظمی درباره سرمایه‌گذاری در بازارهای مالی گفت: پیشنهاد من همیشه برای سرمایه‌گذاری بازار سهام است. اما به شرط آنکه افراد به دور از هیجان باشند و تامل و تحمل را چاشنی معاملات خود کنند. به طور کلی پیشنهاد می‌کنم افراد سبدی از دارایی‌ها داشته باشند و اگر از ابزارهای غیر مستقیم بازار می‌خواهند استفاده کنند، صندوق‌های سرمایه‌گذاری(سهامی و ثابت) گزینه‌های خوبی برای ورود به بازار سهام هستند.

این کارشناس بازار درباره برخی از گروه‌های کم ریسک بازار هم به تجارت نیوز گفت: گروه‌های ارتباطاتی و مخابراتی از جو کلی بازار در این ماه‌ها دور و جدا ماندند؛ شاید بتوان انتظار داشت این دو گروه رشد و بازدهی داشته باشند. وی در این باره افزود:با توجه به نرخ ارز در کشور، شرکت‌های صادرات محور می‌توانند اقبال بیشتری را در بازار داشته باشند.

این مطالب را هم بخوانید:

 

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.