مکتب سردار سلیمانی در سوالات کنکور و آزمون استخدامی کشور آورده شود

پیشنهاد شده موضوع مکتب حاج قاسم سلیمانی در کتب درسی و همچنین بخش‌هایی از آن در سوالات کنکور و استخدامی کشور آورده شود.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از ایسنا، یوسف نوری صبح امروز ۱۴ دی ماه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت باید از مکتب سلیمانی بهره ببریم. وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: حاج قاسم سلیمانی سرباز وفاداری بود و به عنوان سرباز ولایت کاری کرد که جمهوری اسلامی در همه دنیا گسترش یابد و جوانان را بسیج کرد و ما هم باید از این روش و سیره استفاده کنیم و نظام آموزش و پرورش ما به عنوان آموزش عمومی در دنیا تسریع پیدا کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه در کرمان هم محور انقلابی بودن را مقام معظم رهبری دانست و بیان کرد: آموزش و پرورش انقلابی می‌تواند کشور را متحول کند لذا هر کسی که دل‌سوز است به آموزش و پرورش کمک کند.

محمدمهدی زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار گفت: کلیات طرح راه‌اندازی اردوهای راهیان نور شهید حاج قاسم سلیمانی در شورای برنامه‌ریزی استان تصویب شد و معتقدیم که عاشقان و شیفتگان سراسر کشور از این طرح استقبال خواهند کرد. وی حاج قاسم را به عنوان یک منظومه دانست و تصریح کرد: موضوع مکتب حاج قاسم سلیمانی در کتب درسی و همچنین بخش‌هایی از آن در سوالات کنکور و استخدامی کشور آورده شود.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.