ببینید: پدری که موهایش را به خاطر دخترش تراشید

پدری پس از عمل جراحی دخترش برای ایجاد یک حس مشترک موهایش را مانند موهای دخترش تراشید.

به گزارش تازه‌نیوز، هر پدر و دختری با هم پیوندی باورنکردنی دارند. آن‌ها عملا جدایی ناپذیر هستند و رابطه آن‌ها رابطه‌ای است جادویی که غیرقابل توضیح است. عکسی که به تازگی در فضای مجازی منتشر شده یکی از همین پیوند‌های پدر و دختری را نشان می‌دهد.

به نقل از باشگاه‌خبرنگاران، در این تصویر یک پدر با تراشیدن مو‌های سرش به همان روشی که مو‌های دختر بچه اش تراشیده شده درس دلگرم کننده‌ای از پذیرش و عشق را به نمایش گذاشت. در ان تصویر که اکنون تبدیل به تصویری داغ شده این پدر و دخترش با سر‌هایی که شبیه به هم تراشیده شده اند دیده می‌شوند. بخشی از موی سر هر دو نفر آن‌ها تراشیده شده و این پدر علامت بخیه را روی قسمت تراشیده ایجاد کرده تا مطمئن شود سرش با سر دخترش کاملا مطابقت دارد.

پدری که موهایش را تراشید

این تصویر ابتدا در توئیتر منتشر شد. کاربری که این عکس را منتشر کرد در شرح آن نوشت: «این دختر کوچک تحت عمل جراحی مغز گرفته بود و پدرش برای ایجاد حس یگانگی با او روی مو‌های سرش همین کار را انجام داد. این عکس گریه مرا درآورد.»

این تصویر از زمان انتشار تاکنون بیش از ۸ هزار لایک دریافت کرده و بیش از ۱۰۰۰ بار نیز بازنشر شده است. این تصویر با واکنش کاربران نیز همراه بود و بسیاری عشق و علاقه این پدر به دخترش را مورد تمجید قرار دادند. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «این یک نوع عشق ناب و خاص است. با شکوه.» کاربر دیگر نوشت: «اگر این عکس قلبت را تحت تاثیر قرار نمی‌دهد، (احساس همدردی در تو ایجاد نمی‌شود) پس انسان نیستی.»

بیشتر بخوانید:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.