وزیر ورزش برای افتتاحیه المپیک به پکن رفت اما برای دیدار ضروری نماند!

روز چهارشنبه هفته گذشته مقامات ورزش ایران ازجمله حمید سجادی راهی پکن شدند تا در مراسم افتتاحیه المپیک زمستانی ۲۰۲۲ شرکت کنند.

به گزارش تازه نیوز و به نقل از اعتماد، طبق اعلام روابط عمومی وزارت ورزش یکی از اصلی‌ترین اهداف سجادی از این سفر دیدار با توماس باخ رییس کمیته بین‌المللی المپیک عنوان شد. با این حال وزیر ورزش ایران بعد از چند روز اقامت در چین بدون دیدار با باخ روز گذشته به تهران بازگشت!

ملاقات سجادی با باخ قرار بود دوشنبه برگزار شود. این جلسه می‌توانست اولین جلسه وزیر ورزش با رییس IOC باشد و در آن مسائل مهمی در مورد ورزش ایران به خصوص مشکلاتی که در برخی از فدراسیون‌ها وجود دارد، مطرح شود. سجادی به این دلیل قبل از ملاقات با باخ پکن را ترک کرد که اگر پرواز نمی‌کرد مجبور می‌شد تا پنجشنبه در چین بماند.

حال سوال اینجاست که باتوجه به مشخص بودن برنامه پرواز‌ها در چین وزیر ورزش چرا دیرتر به این کشور نرفت تا ملاقات مهم را از دست ندهد؟ آیا شرکت در افتتاحیه المپیک به دیدار با باخ ارجحیت داشت؟ همچنین باید پرسید وزیر در ایران چه کار مهم‌تری داشته که با این سرعت به تهران بازگشته است؟ این هم از عجایب روزگار است. تا دیروز رسانه‌ها باید مدام به سفر‌های غیرضروری مقامات ورزش انتقاد وارد می‌کردند و درست زمانی که پای اقامتی ضروری مطرح شده، وزیر ورزش چنین رفتاری می‌کند.

ورزش ایران با تهدیدات بسیاری مواجه است و سجادی می‌توانست در یک گفت‌وگوی دوطرفه با بالاترین مقام المپیک بخشی از تهدیدات را برطرف کند. اما چنین چیزی رخ نداد تا باز هم معلوم شود وقتی منتقدان از نبود مدیریت حرف می‌زنند منظورشان چیست.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.