امیری داغ پرسپولیس را تازه کرد + عکس

وحید امیری یکی از بهترین بازیکنان پرسپولیس در پیش فصل بوده است.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از ورزش سه، امیری روز گذشته دو گل برای پرسپولیس به ثمر رساند. گل نخست را پس از دریافت پاس عالیشاه در موقعیت تک به تک وارد دروازه علیرضا حقیقی کرد. در صحنه گل دوم نیز اگرچه دوباره عالیشاه بود که در نقش گلسازی ظاهر شد اما این بار امیری از زاویه بسته و به شکلی تماشایی دروازه علیرضا حقیقی را فرو ریخت.

آمادگی امیری در حالی است که او همچنان در پست غیرتخصصی و به عنوان زوج مهدی عبدی در خط حمله به کار گرفته می‌شود. او در ۳۳ سالگی همچنان آمادگی ویژه ای را از خود نشان داده و رضایت کادرفنی پرسپولیس را جلب کرده است؛ دقیقا همان اتفاقی که در دوره برانکو و کالدرون و همچنین کارلوس کی‌روش و مارک ویلموتس در تیم ملی رخ داد.

آمادگی او در آستانه شروع لیگ بیستم خبر بسیار خوبی برای پرسپولیس است چرا که محرومیت آل کثیر نگرانی زیادی را برای قرمزها به وجود آورده است. اما با این حال افسوس بزرگ سرخپوشان در دیدار فینال خواهد بود چرا که ستاره شماره ۱۹ را در اختیار نخواهند داشت؛ بازیکنی که علاوه بر آمادگی فنی، تجربه بازی در جام جهانی، جام ملت ها، سوپرلیگ ترکیه و… را دارد و می‌توانست مهره قابل اتکایی در مقابل قهرمان شرق آسیا باشد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.