آخرین خبرها از کشف جسد در لاستیک هواپیمای تهران ــ فرانکفورت!

پلیس آلمان از پیدا شدن جسد یک مرد در قسمت چرخ هواپیمای ایرباس متعلق به شرکت هواپیمایی لوفت هانزا خبر داد که از تهران به فرانکفورت پرواز کرده بود.

به گزارش تازه‌نیوز، روزنامه بیلد به نقل از پلیس آلمان اعلام کرد، روز پنجشنبه ۲۷ اکتبر خدمه فرودگاه در حین انجام تعمیرات و بازرسی فنی پس از پرواز بودند که جسد این مرد را در قسمت چرخ هواپیمای ایرباس متعلق به شرکت هواپیمایی لوفت هانزا پیدا کردند. به گزارش تلویزیون هسنشاو چهار ساعت از کار روی هواپیما گذشته بود که این جسد پیدا شد. پلیس هنوز هویت این فرد را اعلام نکرده ولی تحقیقات برای روشن شدن هویت او و رخداد این حادثه را آغاز کرده است.

به نقل از ایران، پرواز برگشت این هواپیما که برای روز جمعه برنامه‌ریزی شده بود، لغو شده است.
شرکت هواپیمایی لوفت‌هانزا پروازهای خروجی و ورودی پنجشنبه و جمعه خود در مسیر تهران- فرانکفورت ‌و برعکس را لغو کرد.
یکی از مسافران این شرکت هواپیمایی خبر داد: شرکت لوفت هانزا با ارسال ایمیل به مسافران اعلام ‌کرد که جمعه پروازهای خود را لغو کرده و پرواز جایگزین را برای مسافران در نظر گرفته است.
سرپرست شرکت شهر فرودگاهی امام‌خمینی(ره) با تأیید لغو پروازهای لوفت هانزا از فرودگاه امام خمینی، گفت: موضوع کشف جسد در پرواز تهران- فرانکفورت در صورت درخواست مکتوب از سوی هواپیمایی لوفت هانزا بررسی می‌شود.

«سعید چلندری» درباره جزئیات این ماجرا گفت: از عصر پنجشنبه شرکت هواپیمایی لوفت‌هانزا با ادعای کشف جسد در پرواز
تهران- فرانکفورت، پروازها به تهران را لغو کرده است. هیچ گونه اطلاعاتی از جسد کشف شده توسط لوفت هانزا به ما ارسال نشده تا بتوانیم موضوع را تأیید و بررسی کنیم. بر این اساس موضوع‌ مطرح شده تا زمان درخواست مکتوب شرکت هواپیمایی لوفت هانزا قابل بررسی نیست.

سرپرست شرکت شهر فرودگاهی امام‌خمینی(ره) با بیان اینکه در بررسی ابتدایی ما مشکل خاصی گزارش نشده است، ادامه‌ داد: منتظر ارسال اطلاعات و درخواست رسمی لوفت‌هانزا برای بررسی موضوع کشف جسد در هواپیمای تهران فرانکفورت هستیم.
وی درباره وضعیت پروازهای این شرکت هواپیمایی از فرودگاه امام خمینی، گفت: نماینده لوفت هانزا به‌صورت تلفنی دو پرواز را در روزهای پنجشنبه و جمعه لغو کرد و درباره تداوم یا لغو همه پروازهای خود تاکنون هیچ اطلاعاتی ارائه نداده است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.